zoekplaatjesmiddag 12 augustus a.s.

Plaats reactie
Arnold Tak
Berichten: 17181
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

zoekplaatjesmiddag 12 augustus a.s.

Bericht door Arnold Tak »

wijngaarden
Senior Zoeker
Berichten: 705
Lid geworden op: ma mar 03, 2008 9:24 pm

Zoekplaatjes middag

Bericht door wijngaarden »

Arnold , ik zal er zijn ... Leuk weer anderen te ontmoeten !!
Hans de Haas
Senior Zoeker
Berichten: 427
Lid geworden op: di mar 11, 2008 12:28 am

Bericht door Hans de Haas »

Lijkt mij weer heel erg leuk, indien ik fysiek in staat ben zal ik er zijn. Voor mensen die met de trein komen, station Hollandsspoor, daar lijn 11 nemen en halte Statenlaan / Doornstraat uitstappen dan is het ongeveer 200 meter lopen naar het verzamelpunt Dr Lelykade.

De link van zoekplaatjes.nl werkt bij mij niet, vandaar dat ik hier heb geplaatst.
Ingrid
Senior Zoeker
Berichten: 904
Lid geworden op: do dec 25, 2008 5:10 pm

Bericht door Ingrid »

Dank voor de uitnodiging, Wim, en goede tip, Hans. Het is een beetje ver vanuit Maastricht, al brengt het uur van aanvang mij wel in verleiding. Zou leuk zijn weer eens bijeen te komen. Even afwachten hoe de barometer er dan bij staat (en nog wat andere overwegingen :) ). Overigens bijgaand een thumbnail van de organisator van de zoekplaatjesdag in Den Haag in 2013, een eminence grise in zoekplaatjesland. Deze site is nu wel 'besloten', maar of hij met naam en toenaam vermeld wil worden, weet ik niet. Dus voorlopig maar 'anoniem'. De foto werd genomen in de Boterwaag. Nog een voorstel: zou het niet leuk zijn als eenieder een naambadge droeg? Minder gehannes met het koppelen van namen aan gezichten en een hulpje voor zwakke geheugens en 'nieuwelingen'.
Bijlagen
IMG_1459.JPG
Ingrid
Senior Zoeker
Berichten: 904
Lid geworden op: do dec 25, 2008 5:10 pm

Bericht door Ingrid »

Nog een voorstel: zou het niet leuk zijn als eenieder een naambadge droeg? Minder gehannes met het koppelen van namen aan gezichten en een hulpje voor zwakke geheugens en 'nieuwelingen'.
Martin Snuverink
Senior Zoeker
Berichten: 1484
Lid geworden op: di mar 04, 2008 11:07 pm

Zoekplaatjesmiddag

Bericht door Martin Snuverink »

Uiteraard ben ik erbij! Tenminste, als de middag nog niet volgeboekt is.
Ingrid, leuk van die foto! Dank. En ik vind het niet ten koste van mijn privacy gaan.

Groet, Martin Snuverink.
Hans de Haas
Senior Zoeker
Berichten: 427
Lid geworden op: di mar 11, 2008 12:28 am

Bericht door Hans de Haas »

Wim hartelijke dank voor de interessante middag, moe maar zeer voldaan ben ik weer thuis. Ik hoop dat de anderen mijn mening delen.

Groetjes Hans.
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste zoekplaatjes van personen”