UITNODIGING AAN TROUWE SITEBEZOEKERS

Arnold Tak
Berichten: 17181
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

UITNODIGING AAN TROUWE SITEBEZOEKERS

Bericht door Arnold Tak »

dit is geen Zoekplaatje!
ik speel met de gedachte om jullie eens uit te nodigen om een middagje met mij als gids door Rotterdam te "sjouwen"
als gids bij het Gilde Rotterdam dwaal ik regelmatig door mijn geboortestad en het lijkt me nou zo leuk om dat ook eens met jullie te doen
het lijkt me bovendien een aantrekkelijk idee om jullie eens persoonlijk te ontmoeten, al heb ik dat met een aantal van jullie ook al eens gedaan
daarnaast is het misschien een leuk idee dat jullie elkaar ook eens "ín het eggie" ontmoeten

ikzelf dacht zo: als we dat nou eens doen op een zaterdag of zondag, zeg eens 12 of 13 december a.s. om een uurtje of 13:00 uur vertrekken vanuit Engels in het Groot Handelsgebouw (ja, zo schrijf je dat tegenwoordig) aan het Stationsplein (direct als je het Centraal Station uitkomt)
dan lopen we zo'n 2 tot 2 1/2 uur door Rotterdam met onderweg een korte pauze
ik nodig jullie daartoe van harte uit
ik denk aan een groep van een mannetje/vrouwtje van zo'n 12 tot 15 personen
je kunt mij hierover mailen naar arnoldtak apenstaartje planet.nl (om het kopiëren van mijn emailadres te voorkomen i.v.m. ongewenste mail heb ik het wat anders neergeschreven dan normaal, maar dat begrijpen jullie hopelijk)
geef even jullie voorkeursdag op, zo die daar is
Bijlagen
brug Boijmansplein.jpg
brug Boijmansplein.jpg (32.68 KiB) 2111 keer bekeken
Dennis
Senior Zoeker
Berichten: 252
Lid geworden op: ma mar 03, 2008 8:09 pm

Bericht door Dennis »

Leuk idee zeg! Lijkt me hartstikke leuk. Ik mail je.
Martin Snuverink
Senior Zoeker
Berichten: 1484
Lid geworden op: di mar 04, 2008 11:07 pm

Bericht door Martin Snuverink »

Arnold, heel goed plan, en ik doe zeker mee. Elk van beide dagen is OK!
Niet geregistreerd

Excursie

Bericht door Niet geregistreerd »

Lijkt me een heel leuk plan, Arnold, om eens te zien wie er schuilgaat achter die namen. Wedden dat we geen nerds zijn?
Sjoerd Eeftens
Arnold Tak
Berichten: 17181
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

hoe meer zielen .......

Bericht door Arnold Tak »

Sjoerd, leuk dat je ook meegaat
mijn goede vriend Berry van http://www.onbekendinnederland.nl loopt ook mee
we hebben nu al een groep van 7 personen
maar ik mis nog Wim, de 2 Theo's, Dik, ik mis nog de dames, ik mis nog Jan, ik mis nog ...
ja, ik mis nog zoveel bekenden
kom op, het is toch hartstikke leuk om elkaar eens "in het echie" te ontmoeten
al die lotgenoten bij elkaar
we gaan er een hele leuke middag van maken
dus .... meldt u aan
Ingrid
Senior Zoeker
Berichten: 904
Lid geworden op: do dec 25, 2008 5:10 pm

Bericht door Ingrid »

Wat gaat het worden Arnold, de zaterdag of de zondag?
Gebruikersavatar
webmaster
Junior Zoeker
Berichten: 11
Lid geworden op: wo jan 30, 2008 9:57 pm
Locatie: Muiden
Contacteer:

Bericht door webmaster »

Hoi Arnold,

mocht er nog plaats zijn, dan zou ik het ook heel leuk vinden om mee te gaan! (Ik ben natuurlijk geen "oplosser" maar zou het ook leuk vinden jou en overige bezoekers van de website te ontmoeten)

hartelijke groet,

Paul Wink
Hans de Haas
Senior Zoeker
Berichten: 427
Lid geworden op: di mar 11, 2008 12:28 am

Bericht door Hans de Haas »

Het voorgaande geldt ook voor mij, ik vind het een leuk idee! Heb dit al via e/mail kenbaar gemaakt, maar nooit meer een reactie ontvangen. Ik heb een paar keer een vastloper van mijn e/mail programma gehad en mogelijk is het daarom niet aangekomen. :)

Vriendelijke groet, Hans.
Niet geregistreerd

uitje

Bericht door Niet geregistreerd »

Arnold, niet alleen ik maar ook enkele andere deelnemers willen graag weten of het allemaal doorgaat en zo ja, op welke dag. Laat je ons even weten wat de plannen zijn?
Arnold Tak
Berichten: 17181
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

uitje

Bericht door Arnold Tak »

of het doorgaat? Natuurlijk (deo volente)! Tot op heden hebben zich 11 personen aangemeld, waarvan er slechts 3 of alleen de zaterdag of alleen de zondag kunnen. Zaterdag 12 of zondag 13 december staat als een huis, vertrek om 13:00 uur vanaf Engels (Groot Handelsgebouw). Verzamelen vanaf 12:30 uur. Nadere berichtgeving volgt. Er zijn nog wel enkele plaatsen vrij, dus schroom niet en ga gezellig mee.
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste zoekplaatjes van personen”