UITNODIGING AAN TROUWE SITEBEZOEKERS

Dik
Senior Zoeker
Berichten: 729
Lid geworden op: za mar 15, 2008 10:29 pm

Bericht door Dik »

Arnold, als het op zaterdag is ga ik mee.
Hans de Haas
Senior Zoeker
Berichten: 427
Lid geworden op: di mar 11, 2008 12:28 am

Bericht door Hans de Haas »

Laat ik hier even een reactie plaatsen zodat iedereen hem kan zien. Op de eerste plaats wil ik Arnold hartelijk danken voor de interessante middag en de koffie. In elk geval heb ik het naar mijn zin gehad en ik neem aan de anderen ook.
Er waren wat problemen met vervoer naar Rotterdam en dat was het enige nadeel! Ik was vroeg weg gegaan en had de trein van 11 uur en daarmee was ik nog net op tijd. De reis duurde 1.5 uur van Den Haag naar Rotterdam en dat is dus een uur langer dan normaal. Terug werd het nog langer, ik kwam pas over zevenen thuis, maar dat was meer mijn eigen fout! Ik had geen zin om weer met trein en bus te reizen, dus besloot ik om het per trein via Gouda te doen. Dan kon ik bij Centraal met de bus naar huis, want deze stopt bijna voor mijn deur. Normaal pak ik de trein vanaf station Moerwijk, dat is 100 meter van mijn huis.
Dus nu Centraal en bus waren ook goed te doen, maar dan moet je wel de stoptrein naar Gouda hebben en niet de sneltrein naar Utrecht! Dus werd het Utrecht en daar vandaan de intercity naar Den Haag. Was toch niet erg en als je dan toch een keertje gebruik maakt van je OV jaarkaart, dan moet je het ook goed doen! Nogmaals Arnold hartelijke dank, het was ook leuk om eens te zien wie er achter het toetsenbord van de PC zit.

Groetjes Hans.
Arnold Tak
Berichten: 17181
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

berichtje van uw siterommelaar/wandelgids

Bericht door Arnold Tak »

zaterdag en zondag hebben we onder perfecte weersomstandigheden door Rotterdam gecrosst, zaterdag met 8 en zondag met 8 personen
van Dennis heb ik zojuist al wat foto's binnengekregen waarvan ik graag eentje laat zien
Dennis staat er jammergenoeg als fotograaf niet op
v.l.n.r. Martin Snuverink, Arnold, Sander van Wijngaarden, Imelda (vrouw van Arnold), Theo Broekema, Jan Spoolder en helemaal rechts Berry Meester van onbekendinnederland
zo, dan hebben jullie als sitebezoeker ook de gezichten van de diverse oplossers eens kunnen zien
als ik de foto's van de zaterdaggroep heb, zal ik die ook plaatsen
Bijlagen
P1000737.JPG
P1000737.JPG (223.67 KiB) 2117 keer bekeken
jan spoolder
Senior Zoeker
Berichten: 699
Lid geworden op: ma aug 31, 2009 10:58 pm

Bericht door jan spoolder »

Arnold en Imelda, langs deze weg nogmaals hartelijk dank voor de gastvrije ontvangst en de interessante rondleiding gistermiddag door Rotterdam. Ik denk dat ik namens de hele , 'zondagploeg' spreek als ik zeg dat het een geslaagde en gezellige middag was, en ik hoop dat er nog eens een vervolg op komt. Groeten, Jan
Theo.B.
Senior Zoeker
Berichten: 980
Lid geworden op: zo jun 15, 2008 5:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Theo.B. »

Ik sluit me helemaal bij Jan aan. Interressante wandeling door Rotterdam, en leuk een deel van de mensen achter de zoekplaatjes te ontmoeten. Arnold, bedankt!
Theo Broekema
Arnold Tak
Berichten: 17181
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

deze mail kreeg ik van Sander

Bericht door Arnold Tak »

Hoi Arnold ,

nogmaals bedankt voor jouw rondleiding door Rotterdam ...een bijzondere stad waarvan er in nederland geen 2e is ..

veel fraaie gebouwen heb ik gezien in even zoveel stijlen..

heerlijk fris weer met een zonnetje zorgde voor een gluhwein/apres ski gevoel toen we aan de warme chocomel zaten..

bijzonder gezelschap, dat op geheel eigenwijze naar de gebouwen keek

heb naar jouw interessante verhalen geluisterd en er veel van op gestoken.

vanaf nu kijk ik anders naar rotterdam ...thanks

mvg sander
Martin Snuverink
Senior Zoeker
Berichten: 1484
Lid geworden op: di mar 04, 2008 11:07 pm

Bericht door Martin Snuverink »

Arnold en Imelda, reuze bedankt voor de interessante rondleiding. Heb ik Rotterdam ook eens met andere ogen bekeken. Fijn dat ik beide dagen meekon om zo veel mogelijk plaatjesvroesers te leren kennen.
Theo van Gijlswijk
Senior Zoeker
Berichten: 814
Lid geworden op: ma mar 17, 2008 8:04 am

Rondje Rotterdam

Bericht door Theo van Gijlswijk »

Ik heb bijzonder genoten van de rondleiding op zaterdag door Arnold, en veel meer inzicht gekregen in de ligging, ontstaan en gebeurtenissen van de stad.

Hierbij ook een tweetal foto's van zoekplaatjesvolk in actie.
Bijlagen
IMG_0227.jpg
IMG_0227.jpg (133.56 KiB) 2045 keer bekeken
IMG_0230.jpg
IMG_0230.jpg (117.37 KiB) 2034 keer bekeken
Ingrid
Senior Zoeker
Berichten: 904
Lid geworden op: do dec 25, 2008 5:10 pm

Bericht door Ingrid »

Jammer dat ik niet mee kon, maar dank voor alle foto's. Heb ik toch een béétje een idee van wie er achter een naam steekt. :)
Arnold Tak
Berichten: 17181
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

de foto's van Sjoerd Eeftens

Bericht door Arnold Tak »

Sjoerd mailde mij:
Hallo, Arnold,

Met nog in het achterhoofd de boeiende middag in Rotterdam, stuur ik je hierbij de foto's die ik toen heb gemaakt.
Natuurlijk weet ik al dat ik volgend jaar weer meedoe. Een suggestie heb ik ook al: laten we de kop van zuid eens bekijken, dan doe ik er een dotje spoorweghistorie bij. Nogmaals bedankt voor je initiatief en tot horens.

Sjoerd

en ....

Arnold,

Op de foto's op het stationsplein staan de heren v.l.n.r.:
Hans de Haas, Dik Kralt, Arnold Tak, Theo van Gijlswijk, Martin Snuverink, Eric Vergunst, Paul Wink; op de andere foto is de plaats van Paul ingenomen door Sjoerd Eeftens.

Groetjes van Sjoerd
Bijlagen
sneeuw2009 001.jpg
sneeuw2009 001.jpg (236.61 KiB) 2063 keer bekeken
sneeuw2009 002.jpg
sneeuw2009 002.jpg (234.26 KiB) 2102 keer bekeken
sneeuw2009 006.jpg
sneeuw2009 006.jpg (242.52 KiB) 2057 keer bekeken
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste zoekplaatjes van personen”