4348g optocht door dorp HAVC


Hier staan de nog niet opgeloste zoekplaatjes van optochten die ouder zijn dan 6 weken.
Plaats reactie
Arnold Tak
Berichten: 17232
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

4348g optocht door dorp HAVC

Bericht door Arnold Tak »

belijnde ongelopen fotokaart
op bus zijn vier letters te lezen: ... agen ... wat mogelijk staat voor reiswagen
mocht u ergens een detailscan van willen hebben, laat het me dan even weten
arnoldtak apenstaartje planet.nl aan elkaar
Bijlagen
4348g.jpeg
Ingrid
Senior Zoeker
Berichten: 904
Lid geworden op: do dec 25, 2008 5:10 pm

Bericht door Ingrid »

België?
Arnold Tak
Berichten: 17232
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

België? op grond van ...

Bericht door Arnold Tak »

hallo Ingrid, zou je je gedachte waarom België met ons willen delen?
Ingrid
Senior Zoeker
Berichten: 904
Lid geworden op: do dec 25, 2008 5:10 pm

Bericht door Ingrid »

Gewoon een indruk, Arnold, bestrating, trottoir, houten 'rekken' aan de dakrand voor isolatoren van elektriciteits- en/of telefoondraden. Anderzijds kan ik helemaal niets met die vlaggen. Die op de voorgrond zijn hetzij overbelicht, hetzij voornamelijk wit. Daarachter een vlag die ik aanvankelijk voor Belgisch aanzag, maar dat in deze periode niet meer kan zijn. Eigenlijk heeft zij nog het meest weg van de Duitse vlag. Dan verderop een horizontaal multi-gestreepte vlag, de Amerikaanse?

Recapitulerend: die houten rekken zijn in mijn optiek zo on-Nederlands, dat dit een aanpalend buitenland lijkt te zijn, hetgeen door de bestrating enigszins wordt ondersteund. De rest is vooralsnog een groot raadsel. :o .
Peter Smaardijk
Senior Zoeker
Berichten: 3213
Lid geworden op: vr jun 24, 2011 8:40 pm

Bericht door Peter Smaardijk »

Vlaanderen zou best kunnen, ikzelf dacht ook aan Zeeland of West-Noord-Brabant, maar wel niet ver van de grens.

Ik zie ook nogal wat boomstammen in de ruimte tussen de huizen. Een houthandel of -zagerij?
Peter Smaardijk
Senior Zoeker
Berichten: 3213
Lid geworden op: vr jun 24, 2011 8:40 pm

Bericht door Peter Smaardijk »

Bijvoorbeeld de Merodestraat in Kieldrecht (geen bewijs gevonden, misschien iemand anders?). En anders daar in die contreien, dat past heel goed...
Plaats reactie

Terug naar “Optochten”