5490 gevelwand met voortuin achter hekje met nrs. 77-83

Plaats reactie
Arnold Tak
Berichten: 17181
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

5490 gevelwand met voortuin achter hekje met nrs. 77-83

Bericht door Arnold Tak »

belijnde ongelopen fotokaart
teruggelegen, inpandige ingangen
het ziet ernaar uit dat het helemaal links gedeeltelijk afgebeelde pand en het linker van de twee hier zichtbare, dezelfde architectuur hebben
en dat terwijl er een hele smalle brandgang tussendoor loopt
Bijlagen
5490.jpeg
5490a.jpg
Hans de Haas
Senior Zoeker
Berichten: 427
Lid geworden op: di mar 11, 2008 12:28 am

Bericht door Hans de Haas »

Ik geloof dat dit weer een thuiswedstrijd is, Den Haag Waldeck Pyrmontkade. Zoek nog verder voor de juiste locatie.
Hans de Haas
Senior Zoeker
Berichten: 427
Lid geworden op: di mar 11, 2008 12:28 am

Bericht door Hans de Haas »

Dat wordt opnieuw zoeken, ik heb heb foto gevonden van W.P. kade 77 en dat is hem hier niet. Zoek verder.
Martin Snuverink
Senior Zoeker
Berichten: 1484
Lid geworden op: di mar 04, 2008 11:07 pm

Arnhem?

Bericht door Martin Snuverink »

Dit kan Arnhem zijn. Dubbelspoor elektrische tram. Smalspoor, omdat de sporen wijder uit elkaar liggen dan de spoorbreedte. Kleine witte huisnummerbordjes. Oneven nummers aan linkerzijde. Bovenwoningen met eigen huisnummers (zonder toevoeging). Arnhemse louvreluiken. Treden voor de voordeuren.
De bovenleiding is bevestigd aan de gevel. De bevestiging van de rijdraad wijst op een flauwe bocht.
Grote kans dat de huizen zijn gesloopt.
Peter Smaardijk
Senior Zoeker
Berichten: 3213
Lid geworden op: vr jun 24, 2011 8:40 pm

Bericht door Peter Smaardijk »

Martin ziet het goed. Boulevard Heuvelink: https://goo.gl/maps/oHEgVbExPSq
Arnold Tak
Berichten: 17181
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

Arnhem, Boulevard Heuvelink

Bericht door Arnold Tak »

Martin, dit was weer een staaltje hogeschool kijken, deduceren en concluderen. Tramrails en tramdraad had ikzelf nog niet eens gemeld, dat de draad aan de gevel was bevestigd had ik niet gezien. Kijken blijft een KUNST. Dat er sprake van een bocht zou zijn was mij ook niet opgevallen. Ja, ik kan nog bij je in de leer. Je veronderstelling Arnhem klopte dus als een bus. Peter legde zijn vinger op de juiste plek. Heren, het was mij weer een waar genoegen. Hans dank ik graag voor zijn meezoeken.
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste zoekplaatjes in Arnhem”