1136g herenhuis 27 Aug. 1902

Plaats reactie
Arnold Tak
Berichten: 17284
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

1136g herenhuis 27 Aug. 1902

Bericht door Arnold Tak »

belijnde gelopen fotokaart met zegel, waarvan de afstempeling jammergenoeg niet valt te lezen
het afzendadres boven de foto heeft ons niet de oplossing geboden
tekst aan de voorzijde: B.H. Het spijt me dat je niet komt. Jan is thuis en Rein en Reintje komt ook weer gauw thuis.Mijn neef ligt hier met de "Merel" a/d wal. Ik ben de heelen dag aan boord het doet me plezier dat ik weer eens een schuit onder me heb. Nu dag de groeten van Jan. Geloof me handtekening
verzonden aan: Mlle H. Boellaard
p/a Monsieur Van Randwijck
Vredelust
Rossum pres Zalt-Bommel
(prov de Gueldre)
Nederlandse postzegel van 2 1/2 cent afgestempeld 27 augustus 1902
model doorloper
Bijlagen
1136g.jpg
1136g.jpg (85.26 KiB) 1206 keer bekeken
Martin Snuverink
Senior Zoeker
Berichten: 1484
Lid geworden op: di mar 04, 2008 11:07 pm

Bericht door Martin Snuverink »

Maurits Baron van Randwijck was de burgemeester van Rossum. Het huis Vredenlust in Rossum is te aanschouwen op Gelderland in Beeld.
Wat er boven staat kan ik niet lezen, maar het zou Heusden kunnen zijn. De foto is van voor het graven van de Bergsche Maas! Heusden en Rossum liggen niet zo ver van elkaar. Mademoiselle H. Boellaard zou de Zaartje van de burgemeester van Rossum kunnen zijn.
augustus
Junior Zoeker
Berichten: 20
Lid geworden op: ma mar 10, 2008 11:14 am

1136G

Bericht door augustus »

Arnold Tak schreef:[ATTACH]1642[/ATTACH]

belijnde gelopen fotokaart met zegel, waarvan de afstempeling jammergenoeg niet valt te lezen
het afzendadres boven de foto heeft ons niet de oplossing geboden
tekst aan de voorzijde: B.H. Het spijt me dat je niet komt. Jan is thuis en Rein en Reintje komt ook weer gauw thuis.Mijn neef ligt hier met de "Merel" a/d wal. Ik ben de heelen dag aan boord het doet me plezier dat ik weer eens een schuit onder me heb. Nu dag de groeten van Jan. Geloof me handtekening
verzonden aan: Mlle H. Boellaard
p/a Monsieur Van Randwijck
Vredelust
Rossum pres Zalt-Bommel
(prov de Gueldre)
Nederlandse postzegel van 2 1/2 cent afgestempeld 27 augustus 1902
model doorloper
Dit huis stond aan de Velperweg in Arnhem nabij de Schaapsdrift. Het is gesloopt voor uitbreiding van verpleeghuis Vredenhof. Ik heb wel een bewijsfoto, maar weet niet hoe die te mailen. Heb belangstelling voor de kaart. Groeten, guus
Arnold Tak
Berichten: 17284
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

Arnhem, Velperweg

Bericht door Arnold Tak »

bewijsopname, ingezonden door Guus Jeurissen
Bijlagen
IMG.jpg
IMG.jpg (142.5 KiB) 1164 keer bekeken
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste zoekplaatjes in Arnhem”