1162 optocht in Leiden 23 juni 1945

Plaats reactie
Arnold Tak
Berichten: 17286
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

1162 optocht in Leiden 23 juni 1945

Bericht door Arnold Tak »

belijnde ongelopen fotokaart
op het vaandel staat: wat zij ons ..... brachten, volgens mij een bevrijdingsoptocht
de grote vraag is natuurlijk: waar is de opname precies genomen?
Bijlagen
1162.jpg
1162.jpg (110.2 KiB) 1277 keer bekeken
Theo van Gijlswijk
Senior Zoeker
Berichten: 814
Lid geworden op: ma mar 17, 2008 8:04 am

Professorenwijk Leiden

Bericht door Theo van Gijlswijk »

Deze opname is zeer waarschijnlijk gemaakt in de Professorenwijk in Leiden.

http://www.profburgwijk.nl/PBW/2008/Wij ... feest.aspx
Niet geregistreerd

Leiden, Burggravenlaan

Bericht door Niet geregistreerd »

Theo zat in de goede buurt, maar andere buurten van Leiden kwamen niet of nauwelijks in aanmerking.
De foto is genomen in de Burggravenlaan in N richting. We kijken naar de achterkant van de huizen van de Roodenburgerstraat.
Een beeld vanuit vrijwel dezelfde positie als het zoekplaatje is te vinden op funda.nl, zoeken: Leiden, Burggravenlaan 231, buurtfoto’s, bovenste loepje naar NO draaien.
Het huizenblok links met markies staat op de hoek van de Roodenburgerstraat en de De Meij van Streefkerkstraat. Dit laatste blok is goed te zien op funda.nl, zoeken: Leiden, De Meij van Streefkerkstraat 88, buurtfoto’s, bovenste loepje naar noord draaien.
Martin Snuverink
Arnold Tak
Berichten: 17286
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

Leiden, Burggravenlaan

Bericht door Arnold Tak »

Martin, iedere keer als ik dat lachende gezichtje bij je inzending zie, dan weet ik alweer dat het PRIJS is. Zo'n smiley werkt wel aanstekelijk want ook bij mij verschijnt er iedere keer weer een glimlach rond de lippen als je me telkens een oplossing biedt. DANK DANK DANK
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste zoekplaatjes in Leiden”