5623 3 foto's van hetzelfde stadsdeel

Plaats reactie
Arnold Tak
Berichten: 17181
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

5623 3 foto's van hetzelfde stadsdeel

Bericht door Arnold Tak »

formaat foto 11 bij 7,5 cm.
allemaal met hetzelfde getal achterop, dus uit één partij
zo te zien een recente stadsuitbreiding vanwege de nog jonge boompjes, gelegen tegen het buitengebied
Bijlagen
5623-1.jpeg
5623-2.jpeg
5623-3.jpeg
Peter Smaardijk
Senior Zoeker
Berichten: 3213
Lid geworden op: vr jun 24, 2011 8:40 pm

Bericht door Peter Smaardijk »

Ik vermoed dat de eerste foto het binnenterrein is van de Doctor Poelslaan (links) en de B.H. Heldtlaan (rechts) in Rijswijk, terwijl we naar het westen kijken en in de verte de flat op de hoek van de Minister Talmalaan en de Minister Aalberselaan zien. Qua StreetView is een en ander vrij slecht in beeld te krijgen. Vogelvluchtsgewijs: https://goo.gl/maps/c6BsPvUXKD42
Peter Smaardijk
Senior Zoeker
Berichten: 3213
Lid geworden op: vr jun 24, 2011 8:40 pm

Bericht door Peter Smaardijk »

Foto drie is dan of de Doctor Poelslaan, of de Doctor Ariënsstraat, of de Meester le Poolestraat. Ik zou het niet durven zeggen, wie van de drie...
Peter Smaardijk
Senior Zoeker
Berichten: 3213
Lid geworden op: vr jun 24, 2011 8:40 pm

Bericht door Peter Smaardijk »

En nr. 2 is ongeveer hier: https://goo.gl/maps/AzSFAXnqAYC2
Peter Smaardijk
Senior Zoeker
Berichten: 3213
Lid geworden op: vr jun 24, 2011 8:40 pm

Bericht door Peter Smaardijk »

En als we er van uit mogen gaan dat alle drie de foto's vlak bij elkaar genomen zijn, dan zou nr. 3 de Doctor Poelslaan moeten zijn.

Edit: Alhoewel, als foto's 1 en 3 nou eens uit hetzelfde appartement zijn genomen, dan is nr. 3 de Doctor Ariënsstraat... Ook nr. 2 kan vanuit datzelfde appartement genomen zijn! Mijn gok: Doctor Ariënsstraat 22.
Peter Smaardijk
Senior Zoeker
Berichten: 3213
Lid geworden op: vr jun 24, 2011 8:40 pm

Bericht door Peter Smaardijk »

De foto's zijn genomen vanuit Doctor Ariënsstraat 22 of 24.

Zie bijlage:


En, de laatste foto is inderdaad in de Doctor Ariënsstraat genomen en niet in de andere twee door mij genoemde straten: Het lage rijtje bevat in de Dr. Ariënsstraat vier garages en een elektriciteitshuisje, en in de andere twee straten vijf garages. Op de foto is duidelijk te zien dat achter de verste deur van het rijtje nog een groot stuk muur is, dus is dat de smalle deur van het elektriciteitshuisje en niet een brede garagedeur.
Bijlagen
Rijswijk.jpg
Arnold Tak
Berichten: 17181
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

Rijswijk, vanuit Doctor Ariënsstraat 22 of 24 in diverse richtingen

Bericht door Arnold Tak »

Peter, ik heb je zoektocht op de voet gevolgd en ben er een beetje duizelig van geworden. Foto's vanuit voor en achter in noord en zuid. Maar ik kan je perfect volgen en vind het weer fenomenaal hoe je dit hebt weten te achterhalen. Het grenst iedere keer aan het bijna ongelofelijke. Nederland zit voor mijn gevoel vol met dit type woningen, maar jij weet de vinger telkens op de exact juiste plek te leggen.
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste zoekplaatjes in Rijswijk”