5983 vrijstaand woonhuis


Hier staan de nog niet opgeloste zoekplaatjes van vrijstaande panden die ouder zijn dan 6 weken.
Theo.B.
Senior Zoeker
Berichten: 981
Lid geworden op: zo jun 15, 2008 5:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Theo.B. »

Ik deel de twijfel van Erwin. De overeenkomst tussen zoekplaatje en streetviewlink ontgaat mij vooralsnog.
Martin Snuverink
Senior Zoeker
Berichten: 1484
Lid geworden op: di mar 04, 2008 11:07 pm

Bericht door Martin Snuverink »

Nadat ik eerder in mijn zoektocht Pomona had bekeken en voor mezelf had afgewezen, verbaas ik me nu over de toegekende oplossing. Arnold, zou het niet beter zijn een plaatje pas opgelost te verklaren als dit echt bewezen is?
Pomona is een bekend en karakteristiek, gezichtsbepalend huis. Ook Jan Wolkers heeft erover geschreven in "Terug naar Oegstgeest". Reeds tijdens de bouw in 1898 (en ook in 1904) liep er een sloot en een stoomtrambaan voor het huis. Hiervan is niets te zien.

reactie Arnold: achteraf gezien (het is altijd makkelijk een koe in z'n ... te kijken) had ik beter kunnen wachten met het verhuizen naar Opgelost. Ik wacht de reactie van mijn deskundige nog even af en als er niets komt, dan verhuis ik hem wel weer terug. Ik wil nu voorkomen dat het een pingponggedoe wordt of zoals een vroegere echtgenote zei: een knipperlichtsituatie.
Martin Snuverink
Senior Zoeker
Berichten: 1484
Lid geworden op: di mar 04, 2008 11:07 pm

Bericht door Martin Snuverink »

Arnold, ik zou het correcter vinden als je de foto nu terugzet. Dan is het plaatje niet meer verstopt en heb je ook meer kans dat er nog reacties komen die tot de oplossing leiden.
Martin Snuverink
Senior Zoeker
Berichten: 1484
Lid geworden op: di mar 04, 2008 11:07 pm

Bericht door Martin Snuverink »

Dank je wel, Arnold!
wijngaarden
Senior Zoeker
Berichten: 706
Lid geworden op: ma mar 03, 2008 9:24 pm

Re: 5983 vrijstaand woonhuis

Bericht door wijngaarden »

In de bijdrages word Hilversum genoemd , ik persoonlijk vind het daar niet passen ? Vooral door het weidse gezicht en de volkse jongen . Ik ga toch voor een wat waterijker gebied , er lijkt mij op rechts een sloot te lopen . Ook Lijkt de weg hoger te liggen dan het achtergebied , wellicht een dijkje . Op links zie je houtwerk de diepte in lopen , bruggetje/hek ? Toch omgeving Rotterdam ? :cool:
Plaats reactie

Terug naar “Vrijstaande panden”