wsch. Rotterdam
onbelijnde ongelopen fotokaart, model doorloper
geen naam, geen huisnummerbordje
op de etalageruit links: abonnement per maand en rechts: hier zet men scheermessen aan
boven de etalageruit glas-in-lood-raam in Jugendstil
zo te zien boven de deur een driehoekig uitstaand bord
rechts een pijltje dat verwijst naar een leiding onder de stoep
8912 Salon Scheeren en Haarsnijden
-
Arnold Tak
-
E. Petter
- Senior Zoeker
Re: 8912 Salon Scheeren en Haarsnijden
Deze foto heb ik eerder op een zoekplaatjessite gezien (bij Berry?).
Het huisnummer was toen 7 en ik had toen een vermoeden dat het Nieuwehavensteeg 7 zou kunnen zijn. Was dat een betere scan, want toen was er wel een huisnummer?
Arnold -> Erwin: deze fotokaart heeft ooit als nr. 1391 bij Berry gestaan; ik heb de kaart nog eens met een loep afgespeurd naar een huisnummerbordje of een nummer 7, maar heb dat niet kunnen vinden; als je ergens nog een detailscan van zou willen zien, dan hoor ik dat graag
Het huisnummer was toen 7 en ik had toen een vermoeden dat het Nieuwehavensteeg 7 zou kunnen zijn. Was dat een betere scan, want toen was er wel een huisnummer?
Arnold -> Erwin: deze fotokaart heeft ooit als nr. 1391 bij Berry gestaan; ik heb de kaart nog eens met een loep afgespeurd naar een huisnummerbordje of een nummer 7, maar heb dat niet kunnen vinden; als je ergens nog een detailscan van zou willen zien, dan hoor ik dat graag
-
E. Petter
- Senior Zoeker
Re: 8912 Salon Scheeren en Haarsnijden
Inmiddels weet ik dat het pand links van Nieuwehavensteeg 7 blokbepleistering had.
Dat zien we niet op dit zoekplaatje.
Dat zien we niet op dit zoekplaatje.