3436 Gros Denrees-Coloniales Détail op nr. 11, België

Peter Smaardijk
Senior Zoeker
Berichten: 3213
Lid geworden op: vr jun 24, 2011 8:40 pm

Bericht door Peter Smaardijk »

Nee. De ingang van de Gevangenisstraat (een smal straatje) is verder naar rechts. De winkel staat op de hoek van die straat en de Grote Markt.

Edit: "Nee" was het antwoord op een vraag van Arnold. Maar die heeft die vraag alweer weggehaald geloof ik...
E. Petter
Senior Zoeker
Berichten: 1690
Lid geworden op: ma mar 18, 2013 11:58 pm

Bericht door E. Petter »

Ja, zo had ik het wel gezien (de winkel in de blauwe ellips, het hotel in de rode ellips):
Bijlagen
yper2.jpg
Arnold Tak
Berichten: 17286
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

Ieper, Grote Markt hoek Gevangenisstraat

Bericht door Arnold Tak »

Peter, je bent weer thuis en helemaal in grootse vorm. Ik ben blij dat ik naast dat van Erwin ook mag genieten van jouw oplossend vermogen. Ja, je wilde wat moeilijkere zp-tjes. Ik probeer ze in het buitenland te pakken te krijgen. Dit leek me een leuke uitdaging, maar ook deze schudt je uit je mouw. Peter en ook Erwin, hartstikke bedankt voor jullie bijdragen.
Omdat Erwin zijn vraag al eerder dan ik had gesteld, was die van mij overbodig geworden en heb ik hem weggehaald. Het was me inmiddels duidelijk geworden.
Paul
Senior Zoeker
Berichten: 301
Lid geworden op: zo aug 25, 2013 12:57 am
Locatie: Rotterdam

Bericht door Paul »

Erwin en Peter, gefeliciteerd met het opvallende resultaat!

Immers, Ypres werd volledig verwoest in de 1e wereldoorlog.
Een deel van de links die jullie gebruikten, bevatte informatie van voor de verwoesting.
Conclusie is dus dat Ypres behalve nagebouwd is, dit ook zeer zorgvuldig lijkt te zijn gebeurd!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ieper
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste zoekplaatjes in het buitenland”