kabinetfoto
rechts een hoog huis met een trapgevel
op de schutting rechts slechts gekriebel
ergens achter een dijk?
3913g heistelling in dorp HvdB
-
-
- Senior Zoeker
Het gekriebel op de schutting zou je ook al grafitti kunnen noemen of heeft het een doel op de bouwplaats?
Het lijkt me dat de beide palen op geen enkele manier, gemakkelijk in de lengte richting langs elkaar kunnen schuiven:
- Zie de blokkeringsblokken bij de ring op 2/3 van de hoogte van de dikste paal.
- Er zijn geen opvallend ruimere "geleide ringen" zichtbaar.
Een heiblok is in ieder geval buiten beeld, evenals het bedieningsmechaniek.
Wel is er boven in de foto, op de dikke paal, een ogenschijnlijk zuiver, bolvormig lichaam zichtbaar.
Het is gebruikelijk dat er op een bouwplaats, meerdere palen klaar liggen.
De bouwplaats is bovendien wel heel erg klein en zonder enige verlaging ten behoeve van de gebruikelijke kelder en/of fundering.
Wel kan ik me voorstellen dat men bezig is te boren, zoals voor een waterput.
In dat geval vallen locaties voor dit zp in zachte grond af.
Immers waterputten worden in zachte grond, ook geslagen.
http://irrigatiesysteem.nl/waterput/
Het lijkt me dat de beide palen op geen enkele manier, gemakkelijk in de lengte richting langs elkaar kunnen schuiven:
- Zie de blokkeringsblokken bij de ring op 2/3 van de hoogte van de dikste paal.
- Er zijn geen opvallend ruimere "geleide ringen" zichtbaar.
Een heiblok is in ieder geval buiten beeld, evenals het bedieningsmechaniek.
Wel is er boven in de foto, op de dikke paal, een ogenschijnlijk zuiver, bolvormig lichaam zichtbaar.
Het is gebruikelijk dat er op een bouwplaats, meerdere palen klaar liggen.
De bouwplaats is bovendien wel heel erg klein en zonder enige verlaging ten behoeve van de gebruikelijke kelder en/of fundering.
Wel kan ik me voorstellen dat men bezig is te boren, zoals voor een waterput.
In dat geval vallen locaties voor dit zp in zachte grond af.
Immers waterputten worden in zachte grond, ook geslagen.
http://irrigatiesysteem.nl/waterput/
-
Re: 3913g heistelling in dorp HvdB
extra detailscans
bovenaan de hoge buis een soort netwerkje / opgewerkt kapje, de buis / pijp bestaat uit losse aan elkaar vervaardigde onderdelen; halverwege is een ketting aangebracht; vanaf daar iets boven loopt er een dun touw naar beneden; op de achtergrond een dunne mast met 3 schuine uitsteeksels
onderaan is de langste buis verbonden met de korte er rechts naast door middel van kettingen
mocht je een extra detailscan willen hebben, dan hoor ik dat graag
bovenaan de hoge buis een soort netwerkje / opgewerkt kapje, de buis / pijp bestaat uit losse aan elkaar vervaardigde onderdelen; halverwege is een ketting aangebracht; vanaf daar iets boven loopt er een dun touw naar beneden; op de achtergrond een dunne mast met 3 schuine uitsteeksels
onderaan is de langste buis verbonden met de korte er rechts naast door middel van kettingen
mocht je een extra detailscan willen hebben, dan hoor ik dat graag