8161g vrijstaande woning buitengebied - EJD
-
8161g vrijstaande woning buitengebied - EJD
zo te zien weldadige uitgedoste bewoners met dienstmeid
achterop Spijk
-
- Senior Zoeker
Re: 8161g vrijstaande woning buitengebied - EJD
Ik vermoed dat dit Zuiderlingedijk 27 in Heukelum is: https://maps.app.goo.gl/C8kWW47C6pMGgoVm9
De gehele voorgevel is gestuct, en er is duidelijk iets met de afmetingen van de ramen en de deur gedaan. Dat pleit duidelijk tegen deze oplossing, dus als men hier niet in mee gaat snap ik dat. Wat wel voor pleit zijn de vormen en de plaatsing van de muurankers, en vooral het tuinhek, dat klopt gewoon als een bus...
De gehele voorgevel is gestuct, en er is duidelijk iets met de afmetingen van de ramen en de deur gedaan. Dat pleit duidelijk tegen deze oplossing, dus als men hier niet in mee gaat snap ik dat. Wat wel voor pleit zijn de vormen en de plaatsing van de muurankers, en vooral het tuinhek, dat klopt gewoon als een bus...
-
- Senior Zoeker
Dit kan eigenlijk niet missen. Ook het dak klopt. De twee dakkapellen zijn samengevoegd tot een grote dakkapel. Ik heb geen twijfel.
-
- Senior Zoeker
100% goed Peter, vooral dat het hek nog zo intact is helpt daarbij geweldig.
-
Re: 8161g Heukelum, Zuiderlingedijk 27
Peter, met de bijval van Erwin en Dik rond ik jouw oplossing zonder enige twijfel nu af. Blijft natuurlijk staan dat het een geweldige vondst blijkt. Ik dank je namens mijn gast dan ook hartelijk.