1453 MACHTELD
-
Machteld Anna Maria Honig + kromme boom
Sander, Theo.B., Dennis, Martin en Erwin … kunnen we op grond van bovenstaande bevindingen dit zoekplaatje verhuizen naar Opgelost, ook al is er geen 100% sluitende bewijsopname te vinden? Graag jullie mening.
-
- Senior Zoeker
Schelmseweg 30
Een wat laat antwoord: ik zou zeggen "ja".
Berken voor de huizen komen niet heel veel voor, maar wel aan de Schelmseweg. En op de foto die Theo noemde zien we op de juiste positie een kromme berk.
Het witte huis op de foto die ik noemde spreekt de oplossing niet tegen. Vooral het afdakje boven de deur is goed te zien.
Berken voor de huizen komen niet heel veel voor, maar wel aan de Schelmseweg. En op de foto die Theo noemde zien we op de juiste positie een kromme berk.
Het witte huis op de foto die ik noemde spreekt de oplossing niet tegen. Vooral het afdakje boven de deur is goed te zien.
-
Oosterbeek, Schelmseweg 30
na een lange en intensieve zoektocht besluit het college van geleerden dat "onbekend" kan worden overgebracht naar "bekend". Ik dank dan ook heel graag Sander, Theo, Dennis, Martin en Erwin voor hun gewaardeerde bijdragen. Dat was flink zoeken geweest.