zelf vervaardigde fotokaart door het plakken van een fotootje op een briefkaart
tante Fien stuurt haar gelukwensen aan Leendert Blok in Lisse
op de zolderetage van het pand zie ik 4 ronde ramen
het pand heeft iets weg van 2-onder-1-kap
het huisnummer rechts is 40 op een rechthoekig huisnummerbordje (dus afwijkend voor Rotterdam in die tijd)
2069 afgestempeld Rotterdam 1905
-
2069 afgestempeld Rotterdam 1905
- Bijlagen
-
- 2069.jpg (133 KiB) 992 keer bekeken
-
- 2069a.jpg (156.43 KiB) 944 keer bekeken
-
- 2069b.jpg (181.32 KiB) 930 keer bekeken
-
-
- Senior Zoeker
herkansing foto 2069 afgestempeld rotterdam 1905
dit pand heeft gestaan aan de Westersingel in Rotterdam.en is gesloopt voor het doortrekken van de Rochussenstraat naar de Westblaak.
zie foto nr 22738 van fotovanrotterdam.nl/slideshow , Rotterdam west tussen Schie en Westersingel,
harm kramer.
zie foto nr 22738 van fotovanrotterdam.nl/slideshow , Rotterdam west tussen Schie en Westersingel,
harm kramer.
-
Rotterdam, Westersingel
Harm, je hebt me verbaasd, verblijd en nederig gemaakt. Een mix van gevoelens. Maar mijn blijdschap overheerst op dit moment. Wat een prachtige vondst.
Ik heb natuurlijk direct de site van Voet geraadpleegd, er boeken en mijn eigen verzameling bijgesleept. Ik zie nu dat ik 2 particulier gemaakte afbraakfotootjes van dat pand in mijn verzameling heb. Op één van de twee zie je helemaal rechts zelfs één van de vier dakramen nog.
Natuurlijk mijn bijzonder hartelijke dank. Je mag me nogeens uitleggen hoe je op dit spoor bent gekomen.
Ik heb natuurlijk direct de site van Voet geraadpleegd, er boeken en mijn eigen verzameling bijgesleept. Ik zie nu dat ik 2 particulier gemaakte afbraakfotootjes van dat pand in mijn verzameling heb. Op één van de twee zie je helemaal rechts zelfs één van de vier dakramen nog.
Natuurlijk mijn bijzonder hartelijke dank. Je mag me nogeens uitleggen hoe je op dit spoor bent gekomen.