2464g Frieslan, melkwagen JWJ
-
2464g Frieslan, melkwagen JWJ
Melkwagen bij een boerderij in Friesland, uitgegeven door T. van Kampen te Leeuwarden
Arnold Tak schreef:[ATTACH=CONFIG]5047[/ATTACH]
Melkwagen bij een boerderij in Friesland, uitgegeven door T. van Kampen te Leeuwarden
Nadere beschouwing leert mij dat de kaart die is uitgegeven door T. Van Kampen te Leeuwarden destijds waarschijnlijk in Bakkeveen is afgestempeld.
Dit behoeft niet beslist te betekenen dat het plaatje hier vandaan komt maar toch, je weet maar nooit
Jan W. Jellema Ysbrechtum
-
- Senior Zoeker
Friesland Melkwagen
Jan Lemmens, bijzonder dat je dit ziet, ik heb het niet gezien en het is dan ook zeer onduidelijk maar het zou best 1893 geweest kunnen zijn, gezien de staat van de boerderij op het moment dat de foto is gemaakt zou dit ook zeer goed kunnen.
Volgens Tresoar stond deze boerderij bij de ingang van het dorp Lekkum bij Leeuwarden.Arnold Tak schreef:[ATTACH=CONFIG]5047[/ATTACH]
De boerderij is afgebroken en bestaat niet meer.
Ik heb lang moeten zoeken naar deze lokatie maar ik blij dat ik heb kunnen oplossen
-
- Senior Zoeker
-
Lekkum bij Leeuwarden
Jan Wouter Jellema heeft uiteindelijk zijn eigen zoekplaatje weten op te lossen. Jan Spoolder zag een detail dat hemzelf eerder was ontschoten. Zo is er weer een vraagteken gewijzigd in een uitroepteken.