3208g straat tussen woonflats met o.a. Volkswagenbus PW
-
3208g straat tussen woonflats met o.a. Volkswagenbus PW
gastplaatje, verder geen gegevens bekend
-
- Senior Zoeker
Nettelhorststraat of omgeving, Den Haag
Moeilijk te zeggen, maar de architectuur die ik zie in de Nettelhorststraat in Den Haag is wel dezelfde. Waar in deze straat, of wellicht ergens anders in de buurt, zou ik niet zo rap kunnen zeggen. Let ook op de paden van de rijweg naar de ingangen van de portiekwoningen.
http://goo.gl/maps/sV8nT
http://goo.gl/maps/sV8nT
-
- Senior Zoeker
-
Den Haag, Nettelhorststraat of omgeving
misschien dat Wim, Martin of Hans het laatste woord willen hebben als lokaal-deskundigen.
-
- Senior Zoeker
Inderdaad Den Haag de Nettelhorststraat. Het ontbreekt aan beeldmateriaal van direct na de oplevering, maar de gebouwen zijn identiek en ik weet geen andere straten waar dit anders zou kunnen zijn. De indeling van de straat is niet veranderd, de schuine toegangen naar de portieken zijn nog net zo. Dus kunnen we stellen dat dit de Nettelhorststraat in Den Haag is. Aangezien dit op nog geen 5 minuten van mijn huis is, ben ik daar voor de zekerheid nog even gaan kijken.
-
Den Haag, Nettelhorststraat of omgeving
Hans, prachtig en zo krijgen we jou ook nog in het zonnetje. Ik ben net thuis van onze dagelijkse wandeling met onze honden (eigenlijk hondjes) en wat is het heerlijk buiten. Ik ben helemaal high van dat lekkere weer. Natuurlijk dank ik Peter en Theo.B. heel graag voor hun oplossing. Machtig, mannen. Ik ga direct mijn gast op de hoogte stellen.
-
- Senior Zoeker