1724 Hyacintha wsch. in Katwijk aan Zee
-
1724 Hyacintha wsch. in Katwijk aan Zee
belijnde ongelopen fotokaart met achterop stempeltje van: Hek's Fotografie Tijmstraat 22 Katwijk aan Zee
- Bijlagen
-
- 1724.jpg (215.95 KiB) 805 keer bekeken
-
- Senior Zoeker
Van den Berghstichting Noordwijk?
Als we dit in de buurt van Katwijk aan Zee moeten zoeken, denk ik aan een paviljoen van de Dr. Mr. Willem van den Berghstichting (voor verstandelijk gehandicapten) aan de Zwarteweg in Noordwijk (gesticht in 1923). Dit is tussen Katwijk en Noordwijk en grenzend aan het latere ESTeC/ESRO complex. Het terrein wordt nu herontwikkeld en het paviljoen hoeven we er niet meer te zoeken.
-
- Senior Zoeker
Willem vd Bergh Zwarteweg, Noordwijk
Nu toch (eindelijk) een bewijsfoto gevonden voor de oplossing van Martin.
Het paviljoen Hyacintha is een van de twee paviljoens in het midden van de foto.
Foto staat in het boekje 'Zolang er mensen zijn' Dr. Mr Wilem van den Bergh-Stichting 1924-1974.
Datering eind jaren 30 van de vorige eeuw.
Zie ook de onderstaande link met foto uit dezelfde tijd van de andere kant genomen, waardoor de dakkapellen niet te zien waren.
https://hetnoordwijkblog.wordpress.com/ ... ichting-1/
Het paviljoen Hyacintha is een van de twee paviljoens in het midden van de foto.
Foto staat in het boekje 'Zolang er mensen zijn' Dr. Mr Wilem van den Bergh-Stichting 1924-1974.
Datering eind jaren 30 van de vorige eeuw.
Zie ook de onderstaande link met foto uit dezelfde tijd van de andere kant genomen, waardoor de dakkapellen niet te zien waren.
https://hetnoordwijkblog.wordpress.com/ ... ichting-1/
-
Noordwijk, Zwarteweg, dr.mr. Willem v.d. Berghstichting
Theo, de voorzet van Martin was ruim vier jaar onderweg, maar toch heb je het doel weten te vinden. Zo ken ik je ook, een echte terriër. Ik heb er zelf twee, weliswaar op vier pootjes en waardeer dat ras buitengewoon. Natuurlijk betrek ik Martin graag in mijn dankbetuiging. Onze nestor had het weer bij het juiste eind. Beide zeer gewaardeerde sitebezoekers, weer heel graag tot een volgend contact.