vrijstaand lichtkleurig gestuct pand
het pand links draagt ook een naam, waarvan ik een detailscan heb toegevoegd
0304 Marwilco
-
0304 Marwilco
- Bijlagen
-
- 0304.jpg (96.14 KiB) 1345 keer bekeken
-
- 0304a.jpg (14.94 KiB) 1339 keer bekeken
-
- Zoeker
Architect van der Sterre?
Vandaag met Sander een dagje De Bilt-Bilthoven gedaan, Wij stuitten op een pand waarvan we in eerste instantie dachten een match te hebben maar dat bleek niet zo te zijn. Ook dachten we even dat de fotokaart in spiegelbeeld zou zijn afgedrukt maar ook dat klopte niet. Er zijn toch een aantal verschillen.
We hebben even aangebeld en de bewoner gesproken ook hij vond het frappant en kende ons zoekplaatje niet. Van hem kregen een aantal kopieen over de architect waarvan ik het zelfde verhaal ook op internet gevonden heb.
http://home.wxs.nl/~emhabben/bouwkunde.htm
We hebben even aangebeld en de bewoner gesproken ook hij vond het frappant en kende ons zoekplaatje niet. Van hem kregen een aantal kopieen over de architect waarvan ik het zelfde verhaal ook op internet gevonden heb.
http://home.wxs.nl/~emhabben/bouwkunde.htm
-
- Senior Zoeker
-
- Senior Zoeker
http://www.historischekringdebilt.nl/be ... 1-1922.jpg
Ik weet niet of dit goed overkomt, maar hierop is de foto te vinden.
Ik weet niet of dit goed overkomt, maar hierop is de foto te vinden.
-
Bilthoven, Rembrandtlaan, hoek Jan Steenlaan
Jan Lemmens, logisch dat Berry en Sander dit pand vandaag niet wisten te localiseren, het is 21 jaar geleden plat gegooid. Maar door jouw tomeloze inzet heb je dan toch de oplossing gevonden en niet alleen mij, maar ook Berry en Sander blij gemaakt, omdat zij toch min of meer de indruk hebben een bijdrage te hebben geleverd aan de oplossing van dit ZP-tje en het eindresultaat van hun speurtocht van vandaag met één oplossing hebben weten op te hogen. Jan, weer gigantisch bedankt. Errrrug leuk allemaal.
-
- Senior Zoeker
fantastisch dat hij nu opgelost is !!! de huidige eigenaar van het door ons gevonden gespiegelde pand was hoogst verbaasd door de foto van ons zoekplaatje..
Maar als hij 25 jaar daarvoor al eigenaar geweest was had hij vanuit zijn torentje ons zoekplaatje kunnen zien staan.
de panden stonden gespiegeld op slechts een paar 100 meter van elkaar
weer een fraai voorbeeld van samenwerking een voorzet en een fraaie goal van jan ..en ook dit 16 mnd oud zoekplaatje kan naar de bak opgelost .
Maar als hij 25 jaar daarvoor al eigenaar geweest was had hij vanuit zijn torentje ons zoekplaatje kunnen zien staan.
de panden stonden gespiegeld op slechts een paar 100 meter van elkaar
weer een fraai voorbeeld van samenwerking een voorzet en een fraaie goal van jan ..en ook dit 16 mnd oud zoekplaatje kan naar de bak opgelost .