4087 winkel in manufacturen van J.H. Claassen

Peter Smaardijk
Senior Zoeker

Bericht door Peter Smaardijk »

Dank je wel Jan. Slecht nieuws is ook goed nieuws ;)
jan spoolder
Senior Zoeker

Bericht door jan spoolder »

Begin december kom in Delden, ik zal het voor de zekerheid toch nog even checken dan.
Theo.B.
Senior Zoeker

Toch Delden?

Bericht door Theo.B. »

Peter Smaardijk
Senior Zoeker

Bericht door Peter Smaardijk »

Wat een vondst, dit filmpje!

Let op de iets ander gekleurde "stukjes" links en rechts van de ramen ter hoogte van de dwarsrichel (ben even kwijt hoe dat bouwkundig heet), en let ook op de bestrating in dat hoekje.

Het kan bijna niet missen...
Bijlagen
noordwal.jpg
jan spoolder
Senior Zoeker

Bericht door jan spoolder »

Hmmm, mijn geboorteplaats Delden is niet zo groot en ik dacht er alle (voormalige) winkelpandjes toch wel te kennen ... ik was waarschijnlijk toch iets te voorbarig. Fraaie vondst van Theo en Peter! :o
Arnold Tak

Delden, Walstraat 28

Bericht door Arnold Tak »

Wat een vondst. Ik heb het filmpje eerst zelf diverse malen moeten afspelen, maar zag het niet. Pas met de aanwijzing op welk tijdstip het bewijs in beeld komt en met de "still" van Peter had ik ook een AH-beleving. Tsjonge, jonge, was een klasbakken frequenteren deze site. Dan begin je jezelf toch wel een amateur te vinden. Mijn onuitsprekelijke dank gaat uit naar Peter en Theo.B. alsmede Ingrid. Fijn dat we Jan weer een stapje verder hebben kunnen helpen met het op scherp zetten van zijn Deldense kennis. Education permanente. Ook ik leer nog iedere dag. En dat is toch het mooie van ons leven.
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste zoekplaatjes in Gelderland”