4183g foto rond 1980 D-J Th
-
-
- Senior Zoeker
Een fanfare (trommels en koper) in een straat met na-oorlogse nieuwbouw (links onbebouwd). Gezien de richting waarin de jochies links lopen, lijkt de straat weg te buigen naar links, of is daar ineens een trottoir? De muzikanten dragen deels korte schoudermanteltjes, lange broeken en wit bepluimde kepi's (meisjes/dames?), deels uniformen met pet (mannen). De tambour maître is ofwel niet erg zeker van zichzelf, ofwel niet zeker van het kleine grut dat voorop loopt en de lijn moet aangeven, hij loopt bijna in de eerste rij. In elk geval zelden zo'n weinig martiale en inactieve figuur gezien. Dit kán niet in Limburg zijn. 
De tambour maître draagt een club-embleem op zijn jasje. Is het mogelijk daarvan een detailscan te maken?

De tambour maître draagt een club-embleem op zijn jasje. Is het mogelijk daarvan een detailscan te maken?
-
- Senior Zoeker
Beide zoekplaatjes (deze en 4182g) zijn duidelijk gelinkt, en betreffen de intocht van Sinterklaas, dus tweede helft november. Ik zit te kijken naar de schaduwen, die lang zijn, maar in november zijn schaduwen sowieso lang, en dat te combineren met de stand van de Yagi-harkjes, die ongeveer van de zon af wijzen. Stonden die TV-harkjes nu richting Lopik, of toch ergens anders heen?
Het zou mij niet verbazen als het ergens in Zuid-Holland of aangrenzend gedeelte van Utrecht is, maar eigenlijk is er op grond van de architectuur niets van te zeggen...
Het zou mij niet verbazen als het ergens in Zuid-Holland of aangrenzend gedeelte van Utrecht is, maar eigenlijk is er op grond van de architectuur niets van te zeggen...
-
- Senior Zoeker
Volgens mij is dit in het Westland en heb ik gekeken naar Wateringen en Kwintsheul. De TV antennes wijzen naar het oosten, Lopik en dan staat de zon in het westen. Dergelijke bouw komt in beide plaatsen voor. Ik zoek nog naar vestigingen van de Rabobank, hoewel dit veranderd kan zijn. Op internet staat een A/Z tabel van alle Rabo vestigingen.