belijnde ongelopen fotokaart op Gevaert-papier, opname gemaakt door fotobedrijf uit Rotterdam-Zuid
opname is genomen vóór een onderneming waar koffie, thee en alcohol werd geschonken met telefoonnummer 36538
ik schat kort na de oorlog (wild guess: terugkomst uit Ned. Indië??)
4323 Ko Struik A. Miltenburg Welkom (in Rotterdam)
-
-
- Senior Zoeker
-
Rotterdam, St. Jobsweg 58, koffiehuis Volksbond tegen Drankmisbruik
wat een verrassing op de (voor mij) vroege morgen!! Ik had de reactie van Theo.B. destijds gemist. Helaas kan ik jullie reacties slechts maar heel kort als beheerder zien. Het signaal dat er één of meerdere reacties zijn, is voor mij maar heel kort zichtbaar en in no time weer verdwenen. Aan de hand van de reactie van Theo.B. ben ikzelf op internet aan het zoeken geweest naar het achterhalen van een telefoonnummer en dat was heel leerzaam. Met wat vallen en opstaan ben ik erachter gekomen hoe dat werkt. En dan was ik nog wel van plan om te gaan adverteren om telefoonboeken te willen inkopen, waarvoor ik dan een fors bedrag over heb. Dat is dus niet meer nodig.
Aansluitend komt Paul met een overduidelijke bewijsopname. Prachtig. Mijn dag kan niet meer stuk. Beide heren ben ik zeer erkentelijk en dank ik hartelijk voor hun bewezen diensten.
Mocht iemand ooit nog willen en kunnen melden welk tafereel hier te zien valt, dan houd ik me daarvoor natuurlijk altijd aanbevolen.
Aansluitend komt Paul met een overduidelijke bewijsopname. Prachtig. Mijn dag kan niet meer stuk. Beide heren ben ik zeer erkentelijk en dank ik hartelijk voor hun bewezen diensten.
Mocht iemand ooit nog willen en kunnen melden welk tafereel hier te zien valt, dan houd ik me daarvoor natuurlijk altijd aanbevolen.