4545 huizen langs weg bij kanaal
-
4545 huizen langs weg bij kanaal
zelfde fotopapier als 4543 en 4544
rechts loopt een vrij breed kanaal
net als op heel veel andere opnames is een onlangs geasfalteerde weg gefotografeerd
mogelijk weer in Friesland?
rechts loopt een vrij breed kanaal
net als op heel veel andere opnames is een onlangs geasfalteerde weg gefotografeerd
mogelijk weer in Friesland?
-
- Senior Zoeker
-
yeah, what's in ...... paper?
ben het helaas met je eens, de eerste twee komen op mij ook Zuidhollands over. Ik probeer in de hoeveelheid kaarten wat van een gemeenschappelijk iets te vinden om zo het oplossen te helpen. Maar hang er alsjeblieft geen absolute waarheid aan ......
-
4548 onlangs geasfalteerde weg met aan weerszijden lichtkleurige gebouwen
weer gedrukt op dezelfde papiersoort (belijning)
het gebouw links valt op doordat het deel aan de kant van de weg hoger is dan het achtergelegen deel
het pand rechts heeft een groot hoog raam aan de straatkant
het gebouw links valt op doordat het deel aan de kant van de weg hoger is dan het achtergelegen deel
het pand rechts heeft een groot hoog raam aan de straatkant
-
- Senior Zoeker
Hoofdweg, Hoofddorp
Noord-Holland dus... en nogal wat Haarlemmermeer bij de recent geplaatste zoekplaatjes blijkbaar...
https://goo.gl/maps/9457Wxhzf112
https://goo.gl/maps/9457Wxhzf112
-
Hoofddorp, Hoofdweg
Ingrid, ik ben het helemaal met je eens. Incredible, unbelievable. Peter is een soort sorcerer, wizard, magician (omdat het mijn Hollandse verstand te boven gaat, komen er altijd buitenlandse woorden bij me boven drijven). Hoe hij toch telkens de juiste plek weet te vinden. Gaat ons verstand als gewone stervelingen te boven. Natuurlijk ben ik heel blij met hem in contact te staan. Hij kan iets wat meer aan heel weinig mensen is voorbehouden. Wat wij kunnen doen is van de zijlijn meekijken met bewonderende blikken. Maar misschien vindt hij het allemaal maar de gewoonste zaak van de wereld. Nee, hè?
Peter ontzettend bedankt weer.
Peter ontzettend bedankt weer.