Proficiat Harm en Martin!
Toch een plat dak..
3843 mannen rond auto ten tijde van hoog water
-
aanvullend beeldmateriaal
natuurlijk ben ik binnen mijn eigen verzameling gaan zoeken of ik het betreffende pandje kon vonden
ik heb bovenstaande kaart gevonden waarop we mogelijk in het in aanbouw zijnde pand het pand rechts op het zoekplaatje zien
achter de twee schoorstenen dus eerst de Vierhavensstraat en erachter de Hudsonstraat
de Mathenesserweg is niet zichtbaar
vanwege wat kunstgrepen van de uitgever lijkt de Keilehaven naar links niet door te lopen, maar dat komt omdat het terrein van Thomsen's Havenbedrijf extra zwart is gemaakt
ik heb bovenstaande kaart gevonden waarop we mogelijk in het in aanbouw zijnde pand het pand rechts op het zoekplaatje zien
achter de twee schoorstenen dus eerst de Vierhavensstraat en erachter de Hudsonstraat
de Mathenesserweg is niet zichtbaar
vanwege wat kunstgrepen van de uitgever lijkt de Keilehaven naar links niet door te lopen, maar dat komt omdat het terrein van Thomsen's Havenbedrijf extra zwart is gemaakt
-
Rotterdam, Keilehaven met Vierhavensstraat
dolgraag maak ik Harm en Martin een geweldig groot compliment voor hun oplossingsvaardigheden. Zelf zat ik met mijn gedachten helemaal in Zuid. Was zelf ook aan het rondhuppen daar, maar kwam er maar niet uit. Perfect dat Harm de oversteek naar Delfshaven maakte. Ik sluit me heel graag bij Paul aan. Ontzettend bedankt!
Martin, wat ben je toch een "bijter" en wat heb je je er weer in vastgebeten.
Martin, wat ben je toch een "bijter" en wat heb je je er weer in vastgebeten.
-
gisteren ontving ik bijgaande mail
luchtfoto Hudsonstraat
Dag Arnold
Ik kwam bij toeval op je site terecht en zag je vraag naar een luchtfoto. Ik stuur je er eentje, maar de vraag is van 3 jaar geleden. Wwellicht ben je al voorizen..
M.vr.gr.
John Hennink
Dag Arnold
Ik kwam bij toeval op je site terecht en zag je vraag naar een luchtfoto. Ik stuur je er eentje, maar de vraag is van 3 jaar geleden. Wwellicht ben je al voorizen..
M.vr.gr.
John Hennink