4250g Villa met klimop SvW
-
-
- Senior Zoeker
noord holland ? extra foto
van deze villa heb ik meerdere foto,s .. eentje heeft stempel joh.lauwers alkmaar foto,s en brillen een andere stempel G v.d. Vegte amsterdam
mogelijk dus zoeken in noord holland ..Bergen / Bussum ?? De villa is grof gestuced en de voordeur zit volgens mij aan de rechterzijde
mogelijk dus zoeken in noord holland ..Bergen / Bussum ?? De villa is grof gestuced en de voordeur zit volgens mij aan de rechterzijde

-
- Senior Zoeker
Bergen
inderdaad de plaats Bergen !! villa staat aan een klein straatje Amanda van Scheltemaweg en is via streetvieuw prima herkenbaar 

-
- Senior Zoeker
Adama van Scheltemaweg 2, Bergen
https://goo.gl/maps/mkmH8QB28WH2
(let op: het is aan de Adama van Scheltemaweg - en dan officieel ook nog C.S. Adama van Scheltemaweg - dus niet Amanda...)
(let op: het is aan de Adama van Scheltemaweg - en dan officieel ook nog C.S. Adama van Scheltemaweg - dus niet Amanda...)

-
- Senior Zoeker
-
Bergen, Adama van Scheltemaweg 2
Sander, het blijft toch zeldzaam dat jij als gast vaak je eigen zoekplaatjes weet op te lossen. Misschien prikkelt het plaatsen van jouw zoekplaatjes op deze site jouw zoekkwaliteiten. Peter, bedankt weer voor je scherpzinnigheid en bijdrage.