0832g weg, bomen, brug, water, huizen, man

Plaats reactie
Arnold Tak

0832g weg, bomen, brug, water, huizen, man

Bericht door Arnold Tak »

fotootje van 11,5 bij 8,5 cm.
Bijlagen
0832g.jpg
0832g.jpg (118.3 KiB) 1005 keer bekeken
Dik
Senior Zoeker

Bericht door Dik »

Dit is de brug over de Jaapbijzerwetering (Linschotervaart) te Woerden, gezien vanaf de Singel. De hier afgebeelde brug dateert van 1892 en is later vervangen door een stalen Bailey-brug, die begin jaren '90 van de 20e eeuw verdween.
Bijlagen
W0062.jpg
W0062.jpg (18.48 KiB) 929 keer bekeken
Arnold Tak

Woerden, brug over de Jaapbijzerwetering (Linschotervaart)

Bericht door Arnold Tak »

Dik, hartelijk dank voor je oplossing. Mijn site kent een systeem dat als er ergens iets wordt gewijzigd, ik dan een signaaltje krijg. Om de een of andere duistere reden is dat achterwege gebleven. Maar daarom ben ik niet minder ingenomen met je oplossing. Sorry dat ik het pas bemerkte nadat je me had gemaild. Ik hoop niet dat je je daardoor in het vervolg laat ontmoedigen. Ik stel jouw trouwe en regelmatige oplossingen bijzonder op prijs, ook al zou je kunnen denken dat dat niet zo is omdat ik het deze keer wat trager afhandelde. Dat komt mede door een wat drukke periode in mijn dagelijks leven. Laat je dus niet op het verkeerde been zetten alsjeblieft. Nogmaals excuses.
Martin Snuverink
Senior Zoeker

Bericht door Martin Snuverink »

Knap opgelost, Dik. De huizen die we zien zijn dus de nog bestaande huizen aan de Oostdam. Overigens is er ter plaatse van deze stenen voetbrug nog steeds een voetbrug.
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste zoekplaatjes in Utrecht”