belijnde ongelopen fotokaart aan de gevel zijn diverse bordjes aangebracht: rijwielstalling, K.N.A.C. S.O.S. dienst, volledige vergunning, huisnummer 9
u kunt er terecht voor Heineken Bier, Hero Perl en Sisi vruchtenlimonade
een aanwijzing over de naam van de lokaliteit of de eigenaar heb ik helaas niet kunnen vinden
pand lijkt aan een dijk te liggen, links een waarschuwingsbord
852 hotel café rest. met scooter en 2 motoren
-
852 hotel café rest. met scooter en 2 motoren
- Bijlagen
-
- 852.jpg (123.91 KiB) 1061 keer bekeken
-
- Senior Zoeker
-
- Junior Zoeker
Ik heb dit plaatje eerder gezien, en ben even gaan zoeken op gelderlandinbeeld.nl om zeker van mijn zaak te zijn.
Blijkt inderdaad Waardenburg te zijn, kijk maar op pagina 11, onderste kaart in het midden.
Dit cafe, restaurant stond aan de Waaldijk, volgens mij is het al jaren afgebroken.
Arnold, als de kaart te koop is heb ik eventueel wel belangstelling.
Groeten Martijn
Blijkt inderdaad Waardenburg te zijn, kijk maar op pagina 11, onderste kaart in het midden.
Dit cafe, restaurant stond aan de Waaldijk, volgens mij is het al jaren afgebroken.
Arnold, als de kaart te koop is heb ik eventueel wel belangstelling.
Groeten Martijn
-
Waardenburg, Waaldijk
Hallo Martijn,
bedankt voor je oplossing
oplossers hebben altijd voorrang bij het verwerven van een kaart, dat geldt altijd voor iedereen
maar het kan natuurlijk alleen als het een kaart/foto van mezelf is, dus als er geen g achter het nummer staat, want dit betekent dat het een gastkaart is
ik zal de kaart voor je reserveren
mail even je emailadres naar arnoldtak@planet.nl dan hebben we het er verder nog even over
zie ik je in Bunnik op 6 december a.s. ?
bedankt voor je oplossing
oplossers hebben altijd voorrang bij het verwerven van een kaart, dat geldt altijd voor iedereen
maar het kan natuurlijk alleen als het een kaart/foto van mezelf is, dus als er geen g achter het nummer staat, want dit betekent dat het een gastkaart is
ik zal de kaart voor je reserveren
mail even je emailadres naar arnoldtak@planet.nl dan hebben we het er verder nog even over
zie ik je in Bunnik op 6 december a.s. ?