8304 muziekmakende, verklede groep bij schip

Hier staan de nieuwste zoekplaatjes! Zodra ze zijn opgelost, verhuizen ze naar de categorie "Opgelost". Zijn ze na 6 weken nog niet opgelost, dan verhuizen ze naar de desbetreffende categorie.
Plaats reactie
Arnold Tak

8304 muziekmakende, verklede groep bij schip

Bericht door Arnold Tak »

8304.jpeg
8304a.jpeg
8304b.jpeg
8304c.jpeg
foto 8,2 bij 7,3 cm.
geplakt op BRIEFKAART van Amsterdamsche Chinine-Fabriek, de Wittenkade 48-50, knutselwerkje
E. Petter
Senior Zoeker

Re: 8304 muziekmakende, verklede groep bij schip

Bericht door E. Petter »

Wat valt hier over te zeggen?
Er is geen enkel gebouw te zien en ook van het schip zien we heel weinig.
Arnold Tak

Re: 8304 muziekmakende, verklede groep bij schip

Bericht door Arnold Tak »

Erwin, ook in deze heb je gelijk, maar zeg me wat ik moet doen. Het komt voor dat ik een partij zoekplaatjes krijg aangeboden en overneem. Daar zit dan van alles tussen. Ik geef er dan ook voorkeur aan om alles te plaatsen. De een heeft een grotere oplossingskans dan de andere, ik realiseer me soms ook, deze heeft een kans van nauwelijks niks. Maar de ervaring leerde me dat een reactie soms uit een onverwachte hoek kan komen. De afbeelding heeft dan in een boekje gestaan of iemand heeft iets soortgelijks gezien in een publicatie, archief of verzameling. Als je in een zoekplaatje geen enkele uitdaging ziet, ook dat kan, in dat geval alsjeblieft gewoon negeren. Niet alles kan tot succes leiden. Ik kan er mee leven. Ik heb hier 3 schoenendozen met zoekplaatjes die wachten op een Aha-erlebnis. You never can tell.
Plaats reactie

Terug naar “Nieuwe zoekplaatjes”