belijnde ongelopen fotokaart model doorloper
op rugzijde BRIEFKAART
0826g pand met gevellantaarn op straathoek en 2 kindertjes
-
0826g pand met gevellantaarn op straathoek en 2 kindertjes
- Bijlagen
-
- 0826g.jpg (127.45 KiB) 1248 keer bekeken
-
- Junior Zoeker
0826g klundert
Dit pand staat aan de kerkring 21 te klundert. Een pand met een getrapte goot en zuilen aan de achterzijde en aan de straatkant een brede halsgevel, vooral bekend als ''de dokterswoning''. Niet verwonderlijk want generaties lang hebben huisartsen er praktijk gehouden. Bovendien de plek waar een tijd lang de kleine Joodse gemeenschap een huissjoel had. Het middenstuk moet rond 1750 gebouwd zijn. Tegenwoordig woonhuis/kantoor/trainingsruimtes. mvg diederik ottevanger, wil de foto graag kopen , is dit mogelijk ?
-
Kerkring 21 te Klundert
Diederik, bedankt voor je reactie, oplossing en toelichtende beschrijving
kaarten met een g-nummer zijn gastkaarten, ik kan daar dus niets over zeggen
ik zal je verzoek aan de eigenaar overbrengen, je hebt alleen pech, morgen gaat hij voor enkele weken naar het buitenland
ik geef je mijn emailadres, mail me over een maand nog even terug, dan zal ik je verzoek aan hem doorleiden
arnoldtak@planet.nl
agendeer je het voor jezelf even?
ik kan je intussen wel een scherpe scan mailen
kaarten met een g-nummer zijn gastkaarten, ik kan daar dus niets over zeggen
ik zal je verzoek aan de eigenaar overbrengen, je hebt alleen pech, morgen gaat hij voor enkele weken naar het buitenland
ik geef je mijn emailadres, mail me over een maand nog even terug, dan zal ik je verzoek aan hem doorleiden
arnoldtak@planet.nl
agendeer je het voor jezelf even?
ik kan je intussen wel een scherpe scan mailen
-
- Junior Zoeker
Kaart Klundert 0826G
Beste Arnold,
Graag kom ik even terug op de mail van 12.10.08. Kan je me in verbinding stellen met de eigenaar van deze foto/kaart 0826G. Ik wil deze graag kopen (indien mogelijk) ter completering van mijn verzameling.
VrGr
Diederik Ottevanger
Graag kom ik even terug op de mail van 12.10.08. Kan je me in verbinding stellen met de eigenaar van deze foto/kaart 0826G. Ik wil deze graag kopen (indien mogelijk) ter completering van mijn verzameling.
VrGr
Diederik Ottevanger
-
contact
Diederik, mail me alsjeblieft nog even naar arnoldtak@planet.nl
dan zal ik je persoonlijk antwoorden
dan zal ik je persoonlijk antwoorden