8636 villa
-
8636 villa
naar Bloemendaal (N-H)
op het linker hekpaaltje staat VILLA, rechts een lichtkleurig vlak met een kruis
-
- Senior Zoeker
Re: 8636 villa
Beetje een long shot dit...
Geadresseerde (1 van de 2) lijkt me Carsten Wilhelm Thöne. Die was getrouwd met Geertruida Maria Rosalina de Vries van Doesburgh. Johan de Vries van Doesburgh (haar vader) zie ik terug in een villa Nuova in Velp. Die stond op de hoek van de Zutphensestraatweg 18 (hoek Biesdelselaan). Geen foto van gevonden (het pand schijnt 1963 te zijn gesloopt), behalve een bijzonder vage vlek hier: https://www.trolley-mission.de/nl/bl-co ... name-5.jpg (wit dak, ergens rechtsboven)). Het zou kunnen, maar veel vertrouwen heb ik er niet in.
Poststempel lijkt mij wel degelijk Velp (Gld.)
Geadresseerde (1 van de 2) lijkt me Carsten Wilhelm Thöne. Die was getrouwd met Geertruida Maria Rosalina de Vries van Doesburgh. Johan de Vries van Doesburgh (haar vader) zie ik terug in een villa Nuova in Velp. Die stond op de hoek van de Zutphensestraatweg 18 (hoek Biesdelselaan). Geen foto van gevonden (het pand schijnt 1963 te zijn gesloopt), behalve een bijzonder vage vlek hier: https://www.trolley-mission.de/nl/bl-co ... name-5.jpg (wit dak, ergens rechtsboven)). Het zou kunnen, maar veel vertrouwen heb ik er niet in.
Poststempel lijkt mij wel degelijk Velp (Gld.)
-
- Senior Zoeker
Als het goed is, ontvang ik na 3 werkdagen de bouwtekening.
-
- Senior Zoeker
-
- Senior Zoeker
Mooi gevonden, Erwin.
Hierbij nog de tekening.
Hierbij nog de tekening.
-
Re: 8636 Velp, Zutphensestraatweg hoek Biesdelselaan
Peter, Mathijs en Erwin, jullie bezorgen me weer een groot plezier. Prachtig om te zien hoe het detectivewerk van Peter uiteindelijk leidde tot de gezochte plek. De synergie tussen jullie was opnieuw verbluffend. Mathijs, reuze bedankt voor je inspanning en extra moeite. Ik ben jullie alle drie zeer erkentelijk.