8565g Noordwijk aan Zee huisnr. 30 - SvW
-
8565g Noordwijk aan Zee huisnr. 30 - SvW
Noordwijk aan Zee huisnr. 30
-
- Junior Zoeker
Re: 8565g Noordwijk aan Zee huisnr. 30 - SvW
Dit is De Grent in Noordwijk. vroeger heten het Oude Zeeweg. Woning van de fam Verloop.
-
- Senior Zoeker
-
Re: 8565g Noordwijk aan Zee, De Grent, voorheen Oude Zeeweg
Erwin, wat een genoegen als jij je er toe zet om de uitdaging aan te gaan om de klus te klaren en zó het tot dan toe nog onbekende plekje te vinden. Wij zijn je ook nu bijzonder erkentelijk. Natuurlijk vergat ik de Noordwijker te noemen bij het aandragen van de gezochte lokatie, was een uitglijdertje van me. Natuurlijk gaat mijn dank allereerst uit naar hem.
-
- Senior Zoeker
Re: 8565g Noordwijk aan Zee huisnr. 30 - SvW
Het was de 'Noordwijker' die de eerste aanzet gaf!
De vraag van E. Petter waar precies, kan ik wel uitleggen.
Wanneer je de bewijsfoto uit de eerste link van E. Petter erbij neemt dan zie je helemaal links hoge gebouwen staan. Daar rechts van een laag huisje met de deur in het midden, daarboven een dakkapel, en aan weerszijden van de deur twee raamkozijnen. Dat is het huisje waar de kinderen voorzitten. Rechts daarvan een tweeverdiepingen hoog gebouw, waarvan de voorgevel terug ligt ten opzichte van het lage huisje. Voor het tweeverdiepingen huis staat op de bewijsfoto een houten uitbouw die op het ZP nog niet aanwezig is.
https://hetnoordwijkblog.com/2018/09/24 ... het-grent/
De vraag van E. Petter waar precies, kan ik wel uitleggen.
Wanneer je de bewijsfoto uit de eerste link van E. Petter erbij neemt dan zie je helemaal links hoge gebouwen staan. Daar rechts van een laag huisje met de deur in het midden, daarboven een dakkapel, en aan weerszijden van de deur twee raamkozijnen. Dat is het huisje waar de kinderen voorzitten. Rechts daarvan een tweeverdiepingen hoog gebouw, waarvan de voorgevel terug ligt ten opzichte van het lage huisje. Voor het tweeverdiepingen huis staat op de bewijsfoto een houten uitbouw die op het ZP nog niet aanwezig is.
https://hetnoordwijkblog.com/2018/09/24 ... het-grent/