belijnde ongelopen fotokaart
kijk eens naar de nokversiering (rechts) op het woonhuis, het ronde raampje eronder en de mooie daklijstversiering
heeft u de eigenaar ontdekt rechts naast de deur in het midden?
2919 huis met stal/schuur langs water (kleur)
-
Arnold Tak
-
Arnold Tak
Re: 2919 huis met stal/schuur langs water (kleur)
op 20 november ontving ik via de mail deze oplossing van Arie
Goedenavond Arnold, volgens mij heb ik de oplossing voor Z.P. 2919, huis (voormalige boerderij) met schuur langs water gevonden!
Het is Doetseweg 1 in Giessenburg (Z.H.)
Groet, Arie
Goedenavond Arnold, volgens mij heb ik de oplossing voor Z.P. 2919, huis (voormalige boerderij) met schuur langs water gevonden!
Het is Doetseweg 1 in Giessenburg (Z.H.)
Groet, Arie
-
svanwijngaarden
- Junior Zoeker
Re: 2919 huis met stal/schuur langs water (kleur)
Hoewel mijn eerste reactie was ,, denk t niet ,, ,
Nu denk ik na goed kijken dat het klopt . Bepaalde punten zitten nog op de zelfde plekken .. de schoorsteen , de opvallende hoge raampjes , de nokversiering , algehele verhoudingen en de kleine deur in het midden . Natuurlijke is er veel verbouwd ..
Nu denk ik na goed kijken dat het klopt . Bepaalde punten zitten nog op de zelfde plekken .. de schoorsteen , de opvallende hoge raampjes , de nokversiering , algehele verhoudingen en de kleine deur in het midden . Natuurlijke is er veel verbouwd ..
-
Arnold Tak
Re: 2919 Giessenburg, Doetseweg 1
Arie, reuze bedankt voor het doorgeven van je gevonden oplossing. Sander "geeft er nog een klap op", hij is het ook helemaal met je eens.