3197g op terras onder parasol met Droste reclame op achtergrond JBI

Hier staan de nog niet opgeloste zoekplaatjes van horeca die ouder zijn dan 6 weken.
Plaats reactie
Arnold Tak

3197g op terras onder parasol met Droste reclame op achtergrond JBI

Bericht door Arnold Tak »

belijnde ongelopen fotokaart
er wordt gefluisterd ... Oosterbeek? Maar mmmmmh ????
Bijlagen
3197g.jpg
Martin Snuverink
Senior Zoeker

Bericht door Martin Snuverink »

De lantaarnpaal is onmiskenbaar van een Delfts model. Maar hij staat op particulier terrein. ik zou ook niet weten waar ik dit in Delft zou moeten zoeken.
Het gebouw heeft een stijl die doet denken aan de architecten Dudok, Buys, Wils. het zou me niet verbazen als hier een speeltuin of zwembad bij was.
svanwijngaarden
Zoeker

Re: 3197g op terras onder parasol met Droste reclame op achtergrond JBI

Bericht door svanwijngaarden »

Blijf dit een interessant plaatje vinden . Het idee van een zwembad zoals Martin in 2008 dacht had ik in eerste instantie ook . Dacht zelf aan het terras van natuurbad de Biltsche duinen , waar het niet is . Echter als ik beter kijk vind ik een zwembad niet de beste optie ! Op de achtergrond loopt een dame in een warme jas en heb ik het idee dat dit wel degelijk de straatkant van een cafe/ uitspanning / hotel is .Aan de gevel hangen uithangborden waarop zelfs heel vaag de laatste letters zichtbaar lijkt ? niet een te lange naam en laatste letter FT ?? Geen klein gebouwtje en doet iets stads aan ? Mijn gedachte is nu stationsplein ergens of een terras aan het water ergens ? Kapteinspetje van de rechterman duidt evt. inderdaad op een rivier/ plas oever ? Oosterbeek is in aanhef genoemd , misschien de Rijn ? Wellicht brengen deze spinsels iemand op een iemand

Arnold -> Sander, ik kan helaas geen detailscan van de door jou genoemde naam maken, want ik heb dit (wat oudere) zoekplaatje al aan Jan Boonstra teruggegeven
Plaats reactie

Terug naar “Horeca”