de tussenpersoon / intermediair woont op huisnummer 43 en is dat van Assurantie Brand De Nederlanden en Hollandsche Sociëteit van Levensverzekeringen 1807
boven de fietser is op de bakstenen een tekstje aangebracht: "verboden hier te wateren" waarboven weer een klein bordje met 45AE
ook in de zijgevel bovenaan een opvallend rond raampje
1084 agentschap van verzekeringen gestempeld Dordrecht 1910
-
1084 agentschap van verzekeringen gestempeld Dordrecht 1910
- Bijlagen
-
- 1084.jpg (129.6 KiB) 1213 keer bekeken
-
- Senior Zoeker
Dordrecht, Singel 63
Het huis bestaat nog en staat te koop. Zie Funda.nl met fraaie foto uit bijna dezelfde hoek.
Godfried Schalckensingel 63. Dus niet 43. Vlak bij Kunstmin. De zijsteeg naast het huis geeft toegang tot een hofje, het Koningspleinhof of Koningsplaatshof, waar vroeger 4 huisjes stonden. Her tegenwoordige Koningspleinhof heeft de hoofdtoegang in Matena’s Pad en bestaat uit nieuwbouw.
Godfried Schalckensingel 63. Dus niet 43. Vlak bij Kunstmin. De zijsteeg naast het huis geeft toegang tot een hofje, het Koningspleinhof of Koningsplaatshof, waar vroeger 4 huisjes stonden. Her tegenwoordige Koningspleinhof heeft de hoofdtoegang in Matena’s Pad en bestaat uit nieuwbouw.
-
Dordrecht, Godfried Schalckensingel 63
Martin, wat een razend knappe oplossing. Hoe jouw gevoel je naar Dordrecht bracht, zal altijd een raadsel blijven? Hoe je het doet, het blijft voor mij toch telkens weer een raadsel, maar dat je het oplossingsvermogen hebt van een uniek gehalte staat als een paal boven water. DRIEWERF DANK.
Toen ik Imelda -mijn vrouw- jouw oplossing en de kaart liet zien met o.a. 'verboden hier te wateren' was haar opmerking "verderop dan wel?". Ik vond hem zo gevat en grappig, dat ik jullie deze niet wilde onthouden.
Toen ik Imelda -mijn vrouw- jouw oplossing en de kaart liet zien met o.a. 'verboden hier te wateren' was haar opmerking "verderop dan wel?". Ik vond hem zo gevat en grappig, dat ik jullie deze niet wilde onthouden.
-
- Senior Zoeker
Arnold, in wezen was deze niet zo moeilijk. Het poststempel wees al naar Dordrecht. In de Dordtse binnenstad zijn, voor zover ik Dordt ken en gelet op de bomen en de zijsteeg niet zo gek veel meer mogelijkheden dan de Vest en de Singel, die overigens beide knap lang zijn. Een beetje zoeken met maps.google.nl en maps.live.com deed de rest. Op een beetje mooie weekenddagen wandel of fiets ik graag rond in steden en dorpen.