belijnde ongelopen fotokaart
het oand heeft rechts een aangebouwde serre
wat opvalt is dat boven het hek nog prikkeldraad is aangebracht en debewerkte stenen pilaar links
1527 vrijstaande woning achter hoog hek
-
1527 vrijstaande woning achter hoog hek
- Bijlagen
-
- 1526.jpg (162.55 KiB) 930 keer bekeken
-
- Senior Zoeker
vandaag zijn Berry Meester en ik een dag op onderzoek geweest in baarn..
dit omdat naar ons idee er niemand in dit gebied goed is wezen zoeken en het bleek een succes.
Onontgonnen terrein
8 oplossingen 2 op deze site , 3 op berry,s site en 3 uit eigen voorraad .
Echter de oplossing van dit pand kregen we via een oude grijze man in een cafe waar we wat dronken, we vroegen aan hem of hij een paar panden wist te vinden.
hij liet ons zijn verzameling boeken over baarn zien ..
in een van deze boeken vonden wij een andere foto van dit zoekplaatje ..
het betreft ,,villa rustoord ,, zandvoortweg 8 te baarn .
volgens ons staat het pand er niet meer , maar het boek was over duidelijk en Arnold kent de getuigen goed .
dit omdat naar ons idee er niemand in dit gebied goed is wezen zoeken en het bleek een succes.
Onontgonnen terrein
8 oplossingen 2 op deze site , 3 op berry,s site en 3 uit eigen voorraad .
Echter de oplossing van dit pand kregen we via een oude grijze man in een cafe waar we wat dronken, we vroegen aan hem of hij een paar panden wist te vinden.
hij liet ons zijn verzameling boeken over baarn zien ..
in een van deze boeken vonden wij een andere foto van dit zoekplaatje ..
het betreft ,,villa rustoord ,, zandvoortweg 8 te baarn .
volgens ons staat het pand er niet meer , maar het boek was over duidelijk en Arnold kent de getuigen goed .
-
Baarn, Zandvoortweg 8, Villa Rustoord
ook al is er dan geen bewijsopname, als jullie speurders er beiden van overtuigd zijn, dan verhuis ik de kaart naar opgelost.
Voorwaar een profijtelijk dagje, heren. Ga zo door, zou ik zeggen. Hebben jullie alweer een nieuwe afspraak gemaakt voor andere onontgonnen gebieden/plaatsen/streken?
Voorwaar een profijtelijk dagje, heren. Ga zo door, zou ik zeggen. Hebben jullie alweer een nieuwe afspraak gemaakt voor andere onontgonnen gebieden/plaatsen/streken?