op de twee pilaren van het inrijhek staat (links) ZONNE en rechts WE
vermoedelijk staat hier WENDE
zoals te zien valt, is de opname uit 1910
men heeft hier 3 dagen verbleven, een pension of een logeeradres?
0068 Zonne We (nde?)
-
0068 Zonne We (nde?)
- Bijlagen
-
- 0068 zonne we.jpg (93.03 KiB) 1197 keer bekeken
baarn bussum
inmiddels al de nodige kennis opgedaan van dit soort opgeplakte foto,s...dit kwam je in bepaalde steden / plaatsen meer tegen ..ook de layout van de belijning aan de achterzijde vind je in combinatie met opgeplakte foto / villa weer in een nog beperkter gebied ..
ik ken van deze vormgeving op vele kaarten van bussum en ook baarn ..ken er eentje van deventer en hilversum
de bouwstijl past ook het best in baarn - bussum ..
wellicht dat dit een spoor is om dit zeer oude zp vlot te trekken
sander v wijngaarden
ik ken van deze vormgeving op vele kaarten van bussum en ook baarn ..ken er eentje van deventer en hilversum
de bouwstijl past ook het best in baarn - bussum ..
wellicht dat dit een spoor is om dit zeer oude zp vlot te trekken
sander v wijngaarden
-
- Senior Zoeker
inderdaad baarn
[zoals al eerder aangegeven gaf de layout van de kaart de doorslag ..baarn was de beste optie ..zie vorige reactie .
na lang zoeken ben ik er achter dat dit pand staat of heeft gestaan aan de parkstraat te baarn . heb het pand gevonden op een ansichtkaart van baarn , waarvan ik het bewijs naar arnold zal mailen
na lang zoeken ben ik er achter dat dit pand staat of heeft gestaan aan de parkstraat te baarn . heb het pand gevonden op een ansichtkaart van baarn , waarvan ik het bewijs naar arnold zal mailen

-
- Senior Zoeker
baarn
tot mijn verbazing staat het pand er gewoon nog !!! zie streetvieuw [http://goo.gl/maps/NVpOh
-
Baarn, Parkstraat
Sander, weer eentje uit je aanwinsten. Goed bezig! Bedankt.