Na lang zoeken heb ik het visuele bewijs gevonden. Het huis links op het zoekplaatje is onlangs gesloopt en Zuijderwijk Kasfundatie heeft hier een modern landhuis gebouwd: Vredebestlaan 13, Poeldijk.
Ik heb op het nippertje nog een afbeelding van de oude woning gevonden. Zie https://www.google.nl/maps/@52.0234665, ... 312!8i6656. Links ervan is een straatje met arbeiderswoningen, de Bloemenstraat. Op het zoekplaatje valt dit beeld vrijwel helemaal weg in de vage vlek; slechts een schoorsteen en een daklijst zijn zichtbaar.
Hiermee is n.m.m. het plaatje helemaal opgelost.
De oplossing luidt dan: Poeldijk, Nieuweweg bij tramstation W.S.M., aan de noordzijde van voormalig Hotel Verburgh.
4699 spoorrails in kassengebied
-
- Senior Zoeker
-
- Senior Zoeker
-
Poeldijk, Nieuweweg bij voormalig tramstation W.S.M.
jullie zijn eruit en hebben onweerlegbaar de juiste plek gevonden. Weer een bijzonder knap staaltje van gezamenlijke samenwerking. Leuk om te zien hoe jullie elkaar steeds een stapje verder helpen. Het begon met Peter, dan Hans, Theo die de plattegrond inbracht en tenslotte Martin, die er vanaf het begin de tanden inzette en met het overtuigende bewijs kwam. Jullie bezorgen me hiermee een voldaan en prettig gevoel. Ontzettend bedankt allemaal. En Hans ….. goede vangst.