2275 Rotterdam

Plaats reactie
Arnold Tak

2275 Rotterdam

Bericht door Arnold Tak »

belijnde ongelopen fotokaart
volgens mij de 's-Gravendijkwal, maar ik ben heel onhandig met Google Maps streetview
het is volgens mij niet de Bergselaan, Mathenesserlaan, Rochussenstraat, Heemraadsplein, Heemraadssingel
Bijlagen
2275.jpg
2275.jpg (161.78 KiB) 866 keer bekeken
2275a.jpg
2275a.jpg (154.4 KiB) 837 keer bekeken
Niet geregistreerd

Van Martin Suverink: Nieuwe Binnenweg bij Heemraadsplein

Bericht door Niet geregistreerd »

Arnold, aan de bovenleidingspaal kun je zien dat er tram rijdt. Het plantsoen is met prikkeldraad afgezet, wat betekent dat het geen "middennaald" is, zoals bijv. op de Mathenesserlaan en op de 's-Gravendijkwal vóór het Maastunneltracé. Dus moet het een ruim plantsoen zijn, wat mij er meteen op bracht toch eens naar het Heemraadsplein te kijken. En warempel, dit is de zuidzijde ervan. Dit stuk is en heet Nieuwe Binnenweg. Het dubbelhuis met de 4 voor deuren en de gebogen ramen op de etages heeft als adres Nieuwe Binnenweg 346a/b en 348a/b en huisvesten Eet-Cafe de Kluif (what's in a name!) en kapsalon Beauty Line.
Hartelijke groet.
Arnold Tak

Nieuwe Binnenweg vanuit het Heemraadsplantsoen

Bericht door Arnold Tak »

FANTASTISCH, Martin. Wat ben ik hier blij mee. Ik heb gezocht vanuit het Heemraadsplantsoen richting de Mathenesserlaan, richting Heemraadsplein, maar nooit naar het zuiden richting Nieuwe Binnenweg. Voor mijn gevoel zitten daar wat winkels, dus dat sloot ik -naar nu blijkt ten onrechte- uit. Ik heb al wat opnames van dat stukje Rotterdam en ik zal er nog eentje plaatsen, je ziet dan een hele mooie aansluiting.
REUZE BEDANKT. TOPPIE!
Bijlagen
2275b.jpg
2275b.jpg (150.52 KiB) 839 keer bekeken
Rammy
Junior Zoeker

Bericht door Rammy »

Is dit niet het gedeelte Heemraadsplein tussen de Heemraadstraat en de Nieuwe Binnenweg?
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste zoekplaatjes in Rotterdam”