2476g afzender A v Dik gekocht als Baarn gelopen zie poststempel 1904 SvW
-
2476g afzender A v Dik gekocht als Baarn gelopen zie poststempel 1904 SvW
afzender A v Dik, gekocht als Baarn, gelopen zie poststempel 1904
-
reactie aan mijn gast
sitebezoekers vragen om een compleet vertrekstempel. ze zien de eerste 2 letters AP.... en vragen zich af wat er compleet heeft gestaan (Apeldoorn?), dus graag aanvullende informatie
-
- Senior Zoeker
Stempel kaart
Arnold de zichtbare en slecht leesbare stempel is de vertrekstempelArnold Tak schreef:sitebezoekers vragen om een compleet vertrekstempel. ze zien de eerste 2 letters AP.... en vragen zich af wat er compleet heeft gestaan (Apeldoorn?), dus graag aanvullende informatie
de stempel van de ,,ap,, is inderdaad apeldoorn maar is dus de aankomst stempel want de kaart is gericht aan de Heer ,, Wiedenhof ,, op paleis het Loo te apeldoorn 1904
Deze heer was volgens mij Veldmarschalk ???

-
- Senior Zoeker
Van Martin Snuverink
De naam Van Dik komt wel degelijk voor. Genlias.nl geeft 36 treffers, met de grootste concentratie in Arnhem en de Liemers.
Als ik het goed zie, heeft het huis op de etage naar binnen draaiende ramen en zou dus in Zuid–Limburg moeten worden gezocht, bijvoorbeeld een hotel of pension in Valkenburg. Zulke veranda’s kwamen daar wel voor.
Als ik het goed zie, heeft het huis op de etage naar binnen draaiende ramen en zou dus in Zuid–Limburg moeten worden gezocht, bijvoorbeeld een hotel of pension in Valkenburg. Zulke veranda’s kwamen daar wel voor.
-
- Senior Zoeker
Toch Van Dik ...
Potverdikkie! Martin heeft gelijk. Ik had mij gebaseerd op de familienamenbank van het meertens instituut (http://www.meertens.knaw.nl/nfb/) en even niet aan genlias gedacht ...
-
- Zoeker
Toch Baarn ???
Zou het Hotel de Grift kunnen zijn? Zie marktplaats (zoeken op: Baarn 1931)
Van Martin Snuverink
Hotel de Grift stond niet in Baarn, maar in Soest aan Biltseweg 25 (later 33) bij de hoek met de Wieksloterweg. Nu is het een villa en heeft een torentje. Zie de beeldbank Soest (http://80.112.200.237/atlantis5/atlanti ... dbank.aspx zoeken op "Hotel de Grift". Helaas. Toch zoekn in Limburg (Valkenburg e.o.)
-
- Senior Zoeker