belijnde ongelopen fotokaart, model doorloper, op achterzijde BRIEFKAART
volgens mij uit dezelfde tijd als 2933, komt ook uit dezelfde bron en laat dezelfde feestelijkheden zien
misschien is het Amsterdam ....
2934 feesttent met bovenop kroon
-
-
- Senior Zoeker
Foto 2933 is Den Haag, en als deze foto daar bijhoort zou je verwachten dat dit ook Den Haag is. Misschien is het wel 1898 maar een dergelijke loge zie ik niet terug op de Haagse beelden van de inhuldiging in 1898. Op Clingendael is een sportbetoging geweest om Wilhelmina in te huldigen, daar is dit zeker niet. Misschien bieden de kleinere wapens onder de koepel houvast.
-
- Senior Zoeker
De lantaarns van dit type staan op http://www.zoekplaatjes.nl/lantaarnpalen.html#versierd
Links en rechts van het baldakijn zie ik ruitvormige decoraties. Links een posthoorn, van het plaatje rechts kan ik weinig maken. Misschien hebben deze afbeeldingen een link met de locatie. Rechts van de posthoorn lijken letters op de gevel te staan. Is daar iets uit te halen?
Links en rechts van het baldakijn zie ik ruitvormige decoraties. Links een posthoorn, van het plaatje rechts kan ik weinig maken. Misschien hebben deze afbeeldingen een link met de locatie. Rechts van de posthoorn lijken letters op de gevel te staan. Is daar iets uit te halen?