3033g jaren '30 villa geen verder info

Hier staan de nog niet opgeloste zoekplaatjes van vrijstaande panden die ouder zijn dan 6 weken.
Plaats reactie
Arnold Tak

3033g jaren '30 villa geen verder info

Bericht door Arnold Tak »

jaren '30 villa geen verder info
Bijlagen
jaren 30 villa.jpg
Martin Snuverink
Senior Zoeker

Van Martin Snuverink

Bericht door Martin Snuverink »

Dit is geen villa, maar volgens mij een doorsnee gepleisterd twee-onder-een-kap huis in een Midden-Europees land uit het communistische tijdperk. Er zijn er vele van gebouwd. Kan Polen, Tsjechië enz. zijn. Niet uit jaren 1930, maar eerder jaren 1950 – 1960.
We zien de achterkant. In de grotere steden zijn de erven vaak voorzien van een stevige omheining. Daarom lijkt dit eerder een kleine plaats.
Vrouw met kind zit op een van de schommels. Zulke mutsen zijn daar wel, maar hier niet gebruikelijk. In die streken dragen mensen sowieso meer mutsen in het winterhalfjaar.
Een voorbeeld van een tweetal van dit type huizen is te vinden in Beroun, Tsjechië, partnerstad van Rijswijk. Zie http://goo.gl/maps/1MxtF.
.
Niet Geregistreerd

Bericht door Niet Geregistreerd »

Zou het ook niet Duits kunnen zijn, in een van die kapotgeschoten dorpen in Nordrhein-Westfalen?
Martin Snuverink
Senior Zoeker

Van Martin Snuverink

Bericht door Martin Snuverink »

Op volstrekt anonieme reacties als de voorgaande reageer ik liever niet. Maar toch: mijn antwoord is nee.
Niet Geregistreerd

Bericht door Niet Geregistreerd »

Sorry hoor, Martin, maar ik zit vaak te hannessen op deze site.
Niet gezien dat de naam weer eens ontbrak.
Ingrid
Plaats reactie

Terug naar “Vrijstaande panden”