ongelopen belijnde fotokaart van G. Janssens fotograaf Kastanje-Laan 2 Halfweg (N.-H.)
Sander van Wijngaarden was zo vriendelijk en spontaan om al met me mee te denken bij deze kaart en komt als oplossing met: Zwanenburg
ik trek zijn oplossing absoluut niet in twijfel, maar zou graag een verwijzing hebben naar een site of een bewijsopname
0869 De Fruithal ...erich's fruithandel
-
0869 De Fruithal ...erich's fruithandel
- Bijlagen
-
- 869.jpg (115.04 KiB) 1101 keer bekeken
-
- 869a.jpg (82.9 KiB) 1089 keer bekeken
-
- Senior Zoeker
arnold , wat ik gevonden had was iets over de familie erich .
als je op google in toets ,, erich fruithandel ,, dan krijg je als je op de trefpagina naar beneden scrolt een foto met bakfiets van franciscus theodorus albertus erich , op de bakfiets staat erich,s fruithandel .
in de tekst staat dat hij eerst vanuit huis verkocht in zwanenburg, dit komt geheel overeen met het zoekplaatje van jouw
echter exacte locatie in zwanen burg weet ik niet ..maar het pand zal er zeker nog staan .
als je op google in toets ,, erich fruithandel ,, dan krijg je als je op de trefpagina naar beneden scrolt een foto met bakfiets van franciscus theodorus albertus erich , op de bakfiets staat erich,s fruithandel .
in de tekst staat dat hij eerst vanuit huis verkocht in zwanenburg, dit komt geheel overeen met het zoekplaatje van jouw
echter exacte locatie in zwanen burg weet ik niet ..maar het pand zal er zeker nog staan .
-
Sander van Wijngaarden biedt hulp en een voorzet
Sander, klasse dat je nog de moeite neemt om je bevindingen aan een breder publiek kenbaar te maken
ik zie nu pas dat je gelijk hebt met ERICH's FRUITHANDEL
ik had de indruk dat er nog letters voor Erich zouden hebben gestaan, maar dat is niet het geval, zie ik nu pas
ik zie nu pas dat je gelijk hebt met ERICH's FRUITHANDEL
ik had de indruk dat er nog letters voor Erich zouden hebben gestaan, maar dat is niet het geval, zie ik nu pas
-
Zwanenburg, IJweg 127
Sander, Jeannet en Martin, alledrie bedankt voor jullie bijdragen aan het lokaliseren van dit ZP
weer een afbeelding waar het nageslacht mogelijk cultuurhistorisch gezien iets mee kan
weer een afbeelding waar het nageslacht mogelijk cultuurhistorisch gezien iets mee kan