0869 De Fruithal ...erich's fruithandel

Plaats reactie
Arnold Tak

0869 De Fruithal ...erich's fruithandel

Bericht door Arnold Tak »

ongelopen belijnde fotokaart van G. Janssens fotograaf Kastanje-Laan 2 Halfweg (N.-H.)
Sander van Wijngaarden was zo vriendelijk en spontaan om al met me mee te denken bij deze kaart en komt als oplossing met: Zwanenburg
ik trek zijn oplossing absoluut niet in twijfel, maar zou graag een verwijzing hebben naar een site of een bewijsopname
Bijlagen
869.jpg
869.jpg (115.04 KiB) 1102 keer bekeken
869a.jpg
869a.jpg (82.9 KiB) 1090 keer bekeken
wijngaarden
Senior Zoeker

Bericht door wijngaarden »

arnold , wat ik gevonden had was iets over de familie erich .
als je op google in toets ,, erich fruithandel ,, dan krijg je als je op de trefpagina naar beneden scrolt een foto met bakfiets van franciscus theodorus albertus erich , op de bakfiets staat erich,s fruithandel .
in de tekst staat dat hij eerst vanuit huis verkocht in zwanenburg, dit komt geheel overeen met het zoekplaatje van jouw
echter exacte locatie in zwanen burg weet ik niet ..maar het pand zal er zeker nog staan .
Arnold Tak

Sander van Wijngaarden biedt hulp en een voorzet

Sander, klasse dat je nog de moeite neemt om je bevindingen aan een breder publiek kenbaar te maken
ik zie nu pas dat je gelijk hebt met ERICH's FRUITHANDEL
ik had de indruk dat er nog letters voor Erich zouden hebben gestaan, maar dat is niet het geval, zie ik nu pas
jeannet
Senior Zoeker

Bericht door jeannet »

Dit is volgens mij de IJweg te Zwanenburg. Bij funda zoeken op IJweg 115 buurt foto's dan de onderste pijl naar west gericht dan zie je precies zo'n een zelfde woning als op zoekplaatje.
Niet geregistreerd

Bericht door Niet geregistreerd »

Heel goed, Jeannet. Dit is IJweg 129.
Martin Snuverink
Arnold Tak

Zwanenburg, IJweg 127

Sander, Jeannet en Martin, alledrie bedankt voor jullie bijdragen aan het lokaliseren van dit ZP
weer een afbeelding waar het nageslacht mogelijk cultuurhistorisch gezien iets mee kan
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste zoekplaatjes in Noord-Holland”