belijnde ongelopen fotokaart
op de grond liggen diverse ijzerenstaven, straatlantaarn op terrein
8982 wsch. Rotterdam, kade, ijzeren staketsel
-
Arnold Tak
-
Sicco Fockens
- Senior Zoeker
Re: 8982 wsch. Rotterdam, kade, ijzeren staketsel
Dit lijkt me meer met scheepsbouw te maken te hebben dan met overslag. Een beetje het idee van een brugkraan die scheepssecties die opzij van de helling worden gebouwd, op de helling plaatst.
Aan de overkant van de rivier zijn portalen te zien die volgens mij te licht zijn om als laadgerei op een schip te staan, maar er was enkele jaren geleden een zoekplaatje met een gebouwencomplex, omgeven door stapels houten balken, en veel volk ervoor. Daar stonden ook wat aparte lichtmasten op. Weet iemand dit plaatje te vinden?
Aan de overkant van de rivier zijn portalen te zien die volgens mij te licht zijn om als laadgerei op een schip te staan, maar er was enkele jaren geleden een zoekplaatje met een gebouwencomplex, omgeven door stapels houten balken, en veel volk ervoor. Daar stonden ook wat aparte lichtmasten op. Weet iemand dit plaatje te vinden?
-
Adriaan
- Senior Zoeker
Bedoel je deze: viewtopic.php?t=14828 ?
Arnold: ik krijg een verwijzing naar mijn 8004g - er gaat dus volgens mij iets niet goed
Arnold: ik krijg een verwijzing naar mijn 8004g - er gaat dus volgens mij iets niet goed
-
Sicco Fockens
- Senior Zoeker
Yes, dank je! Andere palen helaas.